کد خبر: 26156 A

سریال‌های تحسین‌شده‌ای که «امی» نگرفتند

سریال‌های تحسین‌شده‌ای که «امی» نگرفتند

سریال‌هایی همچون «وست‌ورلد» و «سرگذشت ندیمه» در جوایز امی 2018 ناموفق بودند.

ایران آرت: درحالی که «بازی تاج و تخت»، «پخش زنده شنبه شب»، «خانم میزل شگفت انگیز» و فصل دوم « داستان جنایی آمریکایی» ساخته رایان مرفی جوایز شب گذشته امی را درو کردند، برخی سریال های تحسین شده در مراسم امی امسال از دستیابی به جوایز اصلی بازماندند و دست خالی به خانه برگشتند. 

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، سریال محبوب منتقدان یعنی «سرگذشت ندیمه» محصول سرویس استریم هولو که سال گذشته در غیاب بازی تاج و تخت موفق به دریافت جایزه بهترین سریال درام شده بود، امسال هیچ جایزه ای نگرفت. سریال «The Looming Tower» هم که در چهار رشته از جمله بهترین بازیگر مرد برای جف دنیلز نامزد شده بود، کاملا نادیده گرفته شد. البته دنیلز برای بازی در نقش فرعی سریال «Godless» یک جایزه امی را به خانه برد.

اما سریال دیگری که سرنوشتی کمی عجیب در این دوره از جوایز برایش رقم خورد، سریال کمدی شبکه FX با عنوان «آتلانتا» بود که با وجود دریافت بیشترین تعداد نامزدی  (در ۱۶ رشته) ، تنها ۳ جایزه امی را به خانه برد که آن ها هم همگی متعلق به مراسم Creative Arts بودند.

«This Is Us»، سریال محبوب شبکه NBC هم از بین چندین نامزدی فقط یک جایزه دریافت کرد که به بازیگر مهمان سریال یعنی ران سیفاس جونز تعلق گرفت.

در حقیقت در امی ۲۰۱۸شمار سریال هایی که نامزدی های زیاد اما جوایز کمی دریافت کردند اندک نبود. مثلا «وست ورلد» که با ۲۱ نامزدی رقیب اصلی برنامه « Saturday Night Live» بود تنها چهار جایزه امی به چنگ آورد که آن ها هم در مراسم Creative Arts به این سریال اعطا شدند.

سریال های «Black-ish»، «The Voice»، «Twin Peaks»، «Silicon Valley»، «Ozark» و «Unbreakable Kimmy Schmidt» هم کم و بیش به سرنوشتی مشابه دچار شدند و از سوی هیئت داوران امی قدر ندیدند.

بازی تاج و تخت امی وست ورلد سرگذشت ندیمه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین