کد خبر: 26063 A

واکنش آقای بازیگر به اعتیاد برادر سوپراستارش / او شجاعت ترک کردن را دارد

واکنش آقای بازیگر به اعتیاد برادر سوپراستارش / او شجاعت ترک کردن را دارد

کیسی افلک گفت جنیفر گارنر مانند یک مادر در روند ترک اعتیاد بن افلک کمک می‌کند.

ایران آرت: کیسی افلک، هنرپیشه و فیلمساز امریکایی به تازگی درباره‌ی مشکل اعتیاد برادرش بن افلک، هنرپیشه نقش بتمن و فیلمساز برنده اسکار، صحبت کرده است.

به گزارش کافه سینما، کیسی افلک 43 ساله که سه سال از بن کوچک‌تر است در گفتگویی با اینترتیمنت تونایت گفت: اعتیاد به الکل، نه فقط روی شخص معتاد که بر تمام اعضای خانواده‌اش، اثر می گذارد. بنابراین فکر می کنم به خاطر صلاح فرزندانش، و مادرشان و خودش دارد تلاش‌اش را می کند .

کیسی افلک گفت: بن معتاد است و به الکل اعتیاد دارد. بیش‌تر پدربزرگ و مادربزرگ‌های من به الکل اعتیاد داشته اند. پدرمان اعتیاد بسیار بدی به الکل داشته و حالا سی سال است ترک کرده است. من شش سال است که ترک کرده ام، بن هم دارد تلاش‌اش را می کند و این می تواند خیلی سخت باشد. خوشبختانه زمان و امکاناتش را دارد که به مرکز ترک اعتیاد خوبی برود و برای این کار زمان بگذارد.

کیسی افلک در این گفتگو اعلام کرد جنیفر گارنر مانند یک مادر در روند ترک اعتیاد بن افلک کمک می کند. کیسی با اشاره به انتشار تصاویری از برادرش در حال رفتن به مرکز ترک اعتیاد گفت که این مساله آسان نیست.

این فیلمساز و بازیگر درباره ی برادر مشهورش گفت: بن در دوره ی ریکاوری است و فکر می کنم از شجاعت‌اش است که دارد برای چیزی که باید، انرژی می گذارد.

اعتیاد بن افلک بازیگر جنیفر گارنر کیسی افلک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین