کد خبر: 26028 A

نوه ستاره افسانه‌ای سینما بازیگر شد

نوه ستاره افسانه‌ای سینما بازیگر شد

دوک نیکلسون نوه جک نیکلسون ستاره افسانه‌ای سینما در اولین تجربه سینمایی‌اش در فیلم «ما» به کارگردانی جوردن پیلی بازی خواهد کرد.

ایران آرت: دوک نیکلسون نوه جک نیکلسون در نخستین تجربه بازیگریش به عنوان یکی از بازیگران نقش مکمل در تریلر «ما» به کارگردانی جوردن پیلی برنده جایزه اسکار می پیوندد.

به گزارش مهر، از دیگر بازیگران این فیلم می توان به  لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، الیزابت موس و تیم هیدکر اشاره کرد. جزییات داستان فیلم هنوز نامشخص است. این فیلم اولین پروژه جوردن پیلی پس از قرارداد با کمپانی یونیورسال پیکچرز است.

«برو بیرون» ساخته قبلی جوردن پیلی در باکس آفیس جهانی به رقم فروش ۲۵۵ میلیون دلار دست یافت و توانست نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم شود. جوردن پیلی کارگردان فیلم نیز جایزه اسکار بهترین فیلمنامه را برای آن بدست آورد.

جوردن پیلی فیلمنامه «ما» را نوشته و قرار است آن را کارگردانی کند. یونیورسال تاریخ اکران فیلم را ۱۵ مارس ۲۰۱۹ اعلام کرده است. پیلی در این فیلم که تولید آن هم اکنون در حال انجام است به گروه خلاقی شامل مایک جیولاکیس فیلمبردار، نیکلاس مانسور تدوینگر و مایکل آبلس آهنگساز پیوسته است.

 

هالیوود اسکار جک نیکلسون دوک نیکلسون جوردن پیلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین