کد خبر: 26001 A

برنامه 10 ساله تلویزیون برای یک سریال پرطرفدار

برنامه 10 ساله تلویزیون برای یک سریال پرطرفدار

شبکه AMC به دنبال ساختن محصولات مرتبط به سریال «مردگان متحرک» است.

ایران آرت: موفقیت دست نیافتنی سریال زامبی محور «AMC» مدیران این شبکه را قانع کرده تا برای ساخت محصولات مرتبط با این سریال  در دهه پیش رو برنامه ریزی کنند. 

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، تاکنون یک اسپین آف از این مجموعه با نام «Fear The Walking Dead» ساخته شده که در حال پخش است. ساخت این اسپین آف از سال ۲۰۱۵ و پس از پایان پخش فصل پنجم مردگان متحرک آغاز شده. داستانش هم درباره آغاز شیوع بیماری مهلک زنده شدن مردگان است و زندگی خانواده ای را در آن روزهای آخرالزمانی روایت می کند. 

اما خبرها حاکی از آن است که روند ساخت آثاری در دنیای «مردگان متحرک» در سال های آینده نیز ادامه خواهد یافت. با این حال بسیاری به این چشم انداز بدبین هستند. در همین راستا جان سپان مدیرعامل شبکه AMC در پاسخ به سوالی راجع به افت کیفیت مجموعه «مردگان متحرک» در دو سه سال اخیر گفته: «ما برای مردگان متحرک برنامه بلندمدت ده ساله داریم و پس از ساخت اولین دنباله و بازخوردهای مثبتی که از طرفداران گرفتیم این هدف را جدی تر هم دنبال خواهیم کرد. مهم ترین نکته برای ما این است که سریال دنیای مخصوص به خودش را ساخته و هر دنباله ای باید به این دنیا و هوادارانش احترام بگذارد.»

به این ترتیب به نظر می رسد تمرکز مدیران روی ساخت دنباله هایی است که ارتباط واضح تری با سریال اصلی داشته باشند و از بازیگران و داستان های مشترک بیشتری استفاده کنند تا طرفداران قدیمی مردگان متحرک را بار دیگر پای تلویزیون ها بنشانند.

تلویزیون هالیوود مردگان متحرک سریال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین