کد خبر: 25862 A

سفر متفاوت لیدی گاگا به سرزمین چشم بادامی‌ها

سفر متفاوت لیدی گاگا به سرزمین چشم بادامی‌ها

«ستاره‌ای متولد شده است» نخستین تجربه کارگردانی بردلی کوپر به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو ۲۰۱۸ انتخاب شد.

ایران آرت: فیلم «ستاره‌ای متولد شده است» با بازی بردلی کوپر و لیدی گاگا سی‌ و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو را افتتاح می‌کند.

این فیلم که نخستین تجربه بردلی کوپر به عنوان کارگردان هم هست، نخستین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و بعد همین هفته در جشنواره فیلم تورنتو دیده شد.

به گزارش مهر، جشنواره فیلم توکیو از ۲۵ اکتبر تا ۳ نوامبر (۳ تا ۱۲ آبان) برگزار می‌شود. این جشنواره «گودزیلا: خورنده سیاره» به کارگردانی کوبون شیتسونو و هیرویوکی سشیتا را به عنوان فیلم اختتامیه انتخاب کرده است. این فیلم سومین فیلم از سه‌گانه انیمیشنی و سی و چهارمین فیلم از مجموعه فیلم‌هایی است که درباره گودزیلا ساخته می‌شود و مثل همیشه توهو تهیه کننده آن است.

اندکی پس از نمایش این فیلم در جشنواره فیلم توکیو یعنی از ۹ نوامبر این فیلم در سینماهای ژاپن اکران می‌شود.

ژاپن در عین حال از آخرین بازارهای مهم فیلم است که «ستاره‌ای متولد شده است» را به نمایش درمی‌آورد و این فیلم از ۲۱ دسامبر در سینماهای ژاپن روی پرده می‌رود.

فستیوال توکیو همچنین اعلام کرد فیلم «خانه‌ای که پری دریایی می‌خوابد» به کارگردانی یوکیهیکو تسوتومی و با بازی ریوکو شینوهارا و هیدتوشی نیشی‌یما را در بخش گالا به نمایش درمی‌آورد. این فیلم داستان زوجی را روایت می‌کند که ازدواج‌شان دچار مشکل شده و وقتی به خود می‌آیند که دخترشان غرق می‌شود و به کما می‌رود.

این جشنواره فهرست کامل فیلم‌های حاضر این دوره را ۲۵ سپتامبر اعلام می‌کند.

لیدی گاگا جشنواره فیلم توکیو بردلی کوپر ستاره ای متولد می شود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین