کد خبر: 25853 A

بحران اقتصادی سوژه یک فیلم شد

بحران اقتصادی سوژه یک فیلم شد

برنده نخل طلای کن 2016 فیلمبرداری اثر جدیدش را آغاز کرد.

ایران آرت: کن لوچ کارگردان کهنه کار بریتانیایی که برای فیلم قبلی‌اش «من دنیل بلیک» برای دومین بار نخل طلای جشنواره کن را برد، فیلمبرداری فیلم جدیدش را آغاز کرد. این فیلم «ببخشید دلتنگت بودیم» نام دارد و سال آینده در انگلستان اکران می‌شود.

به گزارش آی سینما، این فیلمساز چپ‌گرا بار دیگر فیلمنامه‌ای از پل لاورتی همکار قدیمی‌اش را دستمایه ساخت فیلم قرار داده و تهیه کننده آن ربکا اوبراین است که سابقه چند همکاری با کن لوچ دارد.

ددلاین گزارش داده که فیلمبرداری در شهر نیوکسل در شمال انگلستان و مناطق اطرافش انجام می‌شود. این فیلم داستان ریکی و خانواده‌اش را روایت می‌کند که از زمان بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ با بدهی و قرض دست و پنجه نرم می‌کنند. اما فرصتی برای آنها پیش می‌آید که به زندگی خود سر و سامان بدهند.

نکته جالب آن که کن لوچ در «ببخشید دلتنگت بودیم» از بازیگران نه چندان سرشناس استفاده می‌کند. کریس هیچن و دبی هانیوود نقش والدین و ریس استون و کیتی پروکتر نقش پسر و دختر آنها را بازی می‌کنند.

این فیلم محصول دو کمپانی انگلیسی است و موسسه فیلم بریتانیا و بی‌بی‌سی فیلمز حمایت مالی از پروژه را برعهده گرفته‌اند. کمپانی وایلد بانچ پخش کننده بین‌المللی فیلم است.

جشنواره فیلم کن کن لوچ نخل طلای کن من دنیل بلیک ببخشید دلتنگت بودیم پل لاورتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین