کد خبر: 25748 A

ترفندی عجیب برای لو نرفتن داستان یک فیلم

ترفندی عجیب برای لو نرفتن داستان یک فیلم

سازندگان «انتقامجویان ۴» برای لو نرفتن داستان این فیلم از روشی عیجب استفاده می‌کنند.

ایران آرت: یکی از تعلیق‌های سینمایی بزرگ این سال‌ها با پایان بندی قسمت سوم «انتقام‌جویان» رقم خورد و عاشقان دنیای سینمایی مارول و تماشاگران را غافلگیر کرد. اغلب کسانی که «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» را دیده‌اند، مشتاق‌اند درباره قسمت بعدی بدانند، اما به نظر می‌رسد که حتی بازیگران فیلم هم از فرجام ماجرا بی‌خبرند.

به گزارش آی سینما، مارک رافالو که در این فیلم و سایر محصولات مارول نقش هالک/ دکتر بروس بنر را بازی می‌کند، اخیرا در مصاحبه‌ای از دنباله «جنگ بی‌نهایت» صحبت کرده است. او گفته فیلمبرداری دوباره برای این ماه برنامه ریزی شده و قرار است پایان فیلم را رقم بزند. نکته جالب آن است که این «پایان» همچنان در حال تغییر است.

رافالو در گفت‌وگو با پادکست «مارولیست‌ها» توضیح داده: «فیلمبرداری دوباره در ماه سپتامبر انجام می‌شود. بعد ما به تور جهانی تبلیغ برمی‌گردیم. بعد قسمت جدید فیلم را می‌بینید که ما هنوز نمی‌دانیم قرار است چطور باشد. ما فقط فیلمبرداری دوباره نمی‌کنیم. قرار است فیلم را تمام کنیم. سال پیش که از «جنگ بی‌نهایت» فارغ شدیم، قرار نبود حالا تمام شود.»

این بازیگر همچنین اشاره کرده که آنتونی و جو روسو کارگردانان قسمت چهارم «انتقامجویان» همچنان مشغول فکر کردن درباره چگونگی رساندن ماجرا به پایان هستند. به گفته او روند ساخت فیلم جدید مثل یک موجود زنده است و مدام چیزهایی دوباره فیلمبرداری می شوند.

رافالو همچنین درباره حقه‌های برادران روسو صحبت کرده تا «انتقامجویان ۴» غافلگیر کننده از آب دربیاید؛ از جمله ارائه فیلمنامه قلابی به بازیگران برای جلوگیری از لو رفتن پایان قصه.

رافالو می‌گوید: «فکر کنم ما هم نمی‌دانیم قرار است چه چیزی تماشا کنیم، تا زمانی که فیلم را روی پرده ببینیم و تمام شود.»

هالیوود انتقام جویان انتقام جویان 3 مارک رافالو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین