کد خبر: 2568 A

وعده شهرزادی‌ها به این بازیگر/ چرا او از حسن فتحی شکایت نکرد؟

وعده شهرزادی‌ها به این بازیگر/ چرا او از حسن فتحی شکایت نکرد؟

حمیدرضا آذرنگ، ‌بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور در برنامه سینمایی «هفت» درباره مجموعه فعالیت هایش از حضور در سریال شهرزاد تا نقش فروشی در سینما صحبت کرد.

ایران‌آرت: حمیدرضا آذرنگ، ‌بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور در برنامه سینمایی «هفت» درباره مجموعه فعالیت هایش از حضور در سریال شهرزاد تا نقش فروشی در سینما صحبت کرد.

 

به گزارش جام جم آنلاین، آذرنگ در بخشی از برنامه هفت گفت: من در سریال «شهرزاد» بازی نکردم، قراردادی بستم برای نقشی که بسیار خاص و قابل تامل بود. اما به مرور در بازنویسی های فیلمنامه کمرنگ و کمرنگ تر شد. تا اینکه من از آقای فتحی علت را پرسیدم گفتند محدویت زمان دارند و من خواستم اگر قرار بر این است من کنار می کشم. لذا بعد از گرفتن دو سکانس، بطور محترمانه و دوطرفه قرارداد را فسخ کردیم. بعدا دیدم آن دو سکانسی که من بازی کرده بودم و قرار بود مجدد تکرار شود، در سریال استفاده شده است! اما حتی نزدند حضور افتخاری. زدند بازیگر میهمان! من پیگیر شدم و حتی می خواستم شکایت کنم. اما بعد خود آقای فتحی تماس گرفتند و عذرخواهی کردند که به دلیل درگیری با بازیگر دیگری، مجبور به استفاده از آن شدند و بعد شروع کردند به وعده دادن برای قسمت دوم سریال «شهرزاد» که من گفتم اساسا زندگی ام را بر وعده و وعید بنا نگذاشتم. بهتر و حرفه ای تر این بود که با هماهنگی من این اتفاق رخ می داد.

او گفت: اخیرا شنیدم در برخی از این سریال های شبکه نمایش خانگی برای جذابیت فیلم های پشت صحنه شان، چندین بار الکی کات می دهند و شوخ طبعی بیجا بکار می برند تا بعدا فیلم پشت صحنه هاشان جذاب شود. گویا فیلم پشت صحنه این سریال ها از خود آن ها جذابتر است!

 

 

حمیدرضا آذرنگ سریال شهرزاد حسن فتحی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین