کد خبر: 25648 A

اپل در گیر رقابت فضایی شوروی و آمریکا

اپل در گیر رقابت فضایی شوروی و آمریکا

اپل سریالی درباره رقابت شوروی و آمریکا بر سر تصاحب فضا می‌سازد.

ایران آرت: سه بازیگر اصلی سریال تازه ران مور، خالق «Outlander» برای سرویس استریم اپل مشخص شدند.

قرار است جوئل کینامن، سارا جونز و مایکل دورمن در این پروژه فعلا بی نام به ایفای نقش بپردازند. سریالی که داستانش با این موضوع است که اگر رقابت بر سر تصاحب ماهواره ای فضا و پیشرفت در تکنولوژی ها و قابلیت های فضایی بین دو رقیب دوران جنگ سرد یعنی اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده در قرن بیستم که به Space Race معروف است پایان نمی یافت چه اتفاقی می افتاد.

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، کینامن که مدتی پیش بازی اش در فصل اول سریال «Altered Carbon» محصول نتفلیکس حسابی مورد توجه قرار گرفت و به زودی در سریال «Hanna» ساخت آمازون نیز دیده خواهد شد، در این سریال نقش فضانورد ارشدی به نام ادوارد بالدوین را بازی می کند. جونز و دورمن نیز به ترتیب در نقش های تریسی و گوردو استیونز ظاهر خواهند شد که یک زوج شاغل در ناسا هستند.

مور که با ژانر علمی-تخیلی بیگانه نیست تا کنون ساخت چند فیلم «Star Trek» را برعهده داشته و همچنین از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ مجموعه «Battlestar Galactica» را کارگردانی کرده است.

او در سریال تازه اپل به عنوان خالق، نویسنده و تهیه کننده در کنار مت وولپرت و بن ندیوی از سازندگان سریال «فارگو» حضور خواهد داشت.

این سریال مور یکی از چندین پروژه های فیلمنامه ای اوریجینالی است که در لیست تولیدات آینده کمپانی چند میلیارد دلاری اپل قرار داد. باید دید آیا تمام این پروژه ها به مرحله تولید می رسند یا نه.

سریال غریبه ران مور جوئل کینامن سارا جونز مایکل دورمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین