کد خبر: 25644 A

جیمز باند سابق در یک نقش متفاوت

جیمز باند سابق در یک نقش متفاوت

جیمز باند سابق سینما رئیس ابرقهرمان‌های منفور می‌شود.

ایران آرت: تیموتی دالتون، جیمز باند سابق سینما در سریال لایو/ اکشن دنیای DC با نام "دووم پاترول" نقش رئیس ابرقهرمان‌های منفور را بازی خواهد کرد.

سریال "دووم پاترول" یک تصویرسازی دوباره از یکی از دوست‌داشتنی‌ترین گروه ابرقهرمان‌های منفور دی‌سی است؛ ابرقهرمان‌هایی چون: مرد رباتی، مرد منفی، دختر الستیو جین دیوانه به رهبری دانشمند دیوانه و عصر مدرنی: دکتر نیلز کلادر. 

سینماگیمفا به نقل از ددلاین درباره این سریال نوشت: همه اعضای ‌"دووم پاترول" تجربه یک تصادف را داشتند که باعث پیدایش یک قدرت ابر‌انسانی در آن‌ها شده بود – البته باعث ترسیدن و بدریخت شدنشان هم شده بود. یک مشت آدم آسیب‌دیده که مردم با آن‌ها رفتار بدی داشتند و زیر پای بی‌توجهی مردم له شد بودند، بالاخره هدف خود را با آمدن رئیس پیدا کردند؛ کسی که آن‌ها را با سرمایه‌گذاری روی عجیب‌ترین پدیده‌ای که وجود دارد و همین‌طور محافظت کردن از زمین در برابر آنچه در خود یافته بودند (به آن تبدیل شده بودند)، دور هم جمع کرد.

"دووم پاترول" باندی متشکل از آدم‌های عجیب و غریبِ فوق‌العاده قدرتمند است که برای دنیایی می‌جنگند که هیچ کاری به کارشان ندارد و برایشان ارزشی قائل نیست‌‌. 

جرمی کارور نویسنده ۱۳ قسمت از این سریال خواهد بود و جف جونز، سارا شکتر، جرمی کارور و برلنتی نیز تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه را بر عهده خواهند داشت.

جیمز باند هالیوود تیموتی دالتون دووم پاترول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین