کد خبر: 25618 A

شانس سه فیلمساز برای کارگردانی جیمز باند ۲۵

شانس سه فیلمساز برای کارگردانی جیمز باند ۲۵

شانس یان دمانژ برای جایگزنی دنیل بویل بالاتر از سایر رقبا است.

ایران آرت: جست‌وجو برای یافتن کارگردان برای فیلم «باند ۲۵» در حال خاتمه است. به نقل از وراتی، فهرست نامزدهای کارگردانی این فیلم به سه نام رسیده بارت لیتون و اس. جی کلارکسون و یان دمانژ رسیده که گزینه‌ی سوم شانس بالاتری دارد.

به گزارش سینماگیمفا، کمپانی مترو گلدن مایر امیدوار است تا با یافتن هر چه سریع‌تر یک کارگردان بتواند تولید فیلم «باند ۲۵» را مطابق با برنامه‌ی تدوین‌شده پیش ببرد و تاریخ اکران تعیین‌شده را نیز حفظ کند. این فیلم قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ به روی پرده‌ی سینماها برود.

در ابتدا نگرانی‌های پیرامون این مسئله وجود داشت که آیا تیم مترو گلدن مایر قادر خواهند بود فیلم آتی او White Boy Rick را ببینند یا خیر. اکنون نمایشی برای این گروه ترتیب داده شده تا بتوانند پیش از اتخاذ تصمیم نهایی این فیلم را بر روی پرده تماشا کنند.

دنیل کریگ برای ایفای نقش ۰۰۷، مأمور افسانه‌ای سرویس مخفی انگلیس بازمی‌گردد اما هنوز مشخص نیست که چه‌کسی این فیلم را کارگردانی خواهد کرد.

فیلم  «اسپکتر» بیست‌وچهارمین اثر از مجموعه‌فیلم «جیمز باند» در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۵ اکران خود را آعاز کرد. این فیلم با فروش داخلی ۲۰۰ میلیون دلار و فروش بین‌المللی ۶۸۰ میلیون دلار در مجموع به فروش جهانی ۸۸۰ میلیون دلار رسید.

جیمز باند دنیل کریگ دنی بویل جیمز باند 25 یان دمانژ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین