کد خبر: 25606 A

بازیگر "بازی تاج و تخت" جریمه شد

بازیگر "بازی تاج و تخت" جریمه شد

بازیگر نقش جیمی لنیستر به پرداخت دو میلیون دلار جریمه محکوم شد!

ایران آرت: سریال «بازی تاج و تخت» سال آینده تمام می شود، اما به نظر می رسد دعوای نیکلای کاستر والدائو بازیگر نقش جیمی لنیستر در این سریال و مدیر برنامه های قبلی اش قرار نیست به این زودی ها تمام  شود. 

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، جیل لیتمن که تا سال ۲۰۱۵ مدیر برنامه های والدائو بوده مدعی است از دستمزد یک میلیون دلاری او برای هر اپیزود سریال و تمام درآمدهای جانبی او سهم دارد.

ماه گذشته بود که دادگاه نسخه ای از حکم موقت پرداخت جریمه را به والدائو و وکیلش تحویل داد. وکلای والدائو البته قصد دارند به این حکم  اعتراض کنند و جلوی اجرای آن را بگیرند. 

از زمان امضای قرارداد با جیل لیتمن در سال ۲۰۱۴ تاکنون، کاستر والدائو بیش از ۱۷ میلیون دلار درآمد داشته و جالب است که وکیل خانم لیتمن معتقد است برخلاف شعار معروف خانواده لنیستر (لنیسترها همیشه بدهی خود را پرداخت می کنند) بازیگر نقش جیمی لنیستر تاکنون هرکاری که توانسته برای فرار کردن از زیر بار بدهی هایش انجام داده است. کاستر والدائو هم البته بیکار ننشسته و اعلام کرده که به این حکم شکایت می کند و حاضر نیست پول زور به کسی بدهد.

مراسم امی امسال قرار است هفدهم سپتامبر برگزار شود و باید دید آیا والدائو می تواند جایزه امی نقش مکمل مرد را برای نخستین بار به خانه ببرد یا اینکه بعد از پایان سریال بازی تاج و تخت تنها باید به فکر پرداخت جریمه میلیونی اش باشد.

بازی تاج و تخت جیمی لنیستر نیکلای کاستر والدو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین