کد خبر: 25542 A

اولین استندآپ آقای کمدین پس از رسوایی جنسی

اولین استندآپ آقای کمدین پس از رسوایی جنسی

استندآپ کمدین مشهوری که سال گذشته به آزارهای جنسی اقرار کرد، حضور غافل‌گیرکننده‌ای روی صحنه داشت.

ایران آرت: لوئیس سی.کی. برای اولین بار پس از اقرار به آزار جنسی پنج زن در نوامبر سال گذشته، سه روز پیش برای اجرای استنداپ  به شکلی غیرمنتظره در کلوب کمدی سلار نیویورک ظاهر شد. این در حالی است که او پس از ابراز پشیمانی از اعمال اش از ماه نوامبر از حرفه خود کاملا فاصله گرفته بود.

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، البته حضور غافلگیرکننده سی.کی در این رویداد تنها ۱۵ دقیقه طول کشید و او به صحبت و شوخی درباره موضوعات معمول این کمدین درباره نژادپرستی و انعام به پیشخدمتان زن گذشت. 

کلوب کمدی سلار در سال های گذشته از مکان هایی بوده که سی.کی چندین بار در آن جا برای اجرای استنداپ حضور پیدا کرده و حتی بخش هایی از سریال اش برای شبکه FX یعنی «لوئی» را هم آنجا فیلمبرداری کرده است. سی.کی که حضورش برای حاضرین در کلوب از پیش فاش نشده بود، با استقبال بیشتر مخاطبین مواجه شد. البته همه حاضرین هم از این حرکت پیش بینی نشده رضایتمند به نظر نمی رسیدند.

 بطور نمونه یک تماشاچی مرد روز بعد از این رویداد با کلوب تماس گرفته و از اینکه نمی دانسته این کمدین قرار است با حضور و اجرا در آن شب گروه حاضرین را به دو قطب تقسیم کند به مالک کلوب شکایت کرده و گفته که شاید مطلع بودن از این موضوع باعث می شده آن شب از حضور در کمدی سلار صرف نظر کند! البته در این بین کسانی هم بودند که با ایمیل زدن به مالک کلوب از برنامه آن شب تعریف و تمجید کردند.

استندآپ کمدین استندآپ کمدی لوئیس سی.کی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین