کد خبر: 25432 A

استفاده از این کلمه برای بازیگرها ممنوع شد

استفاده از این کلمه برای بازیگرها ممنوع شد

نتفلیکس به کار بردن یک کلمه را برای بازیگران ممنوع کرد

ایران آرت: شبکه نتفلیکس در سال‌های اخیر معنای سریال دیدن را تغییر داده و با انتشار یکباره همه قسمت‌های هر فصل از سریال‌های خود، تحول جدیدی ایجاد کرده است. به همین دلیل اصطلاح «پشت هم تماشا کردن» Binge-Watching وارد فهرست لغات سریال‌بین‌ها شده است. حالا یک بازیگر سرشناس می‌گوید مسئولان نتفلیکس از این اصطلاح خیلی خوششان نمی‌آید!

به گزارش آی سینما، گای پیرس بازیگر استرالیایی در گفت‌وگویی درباره سریال «بی‌گناهان» که در آن بازی کرده، گفته نتفلیکس به او و دیگر بازیگران گفته استفاده از «پشت هم تماشا کردن» ممنوع است.

او در برابر این پرسش که آیا تماشاگران باید این سریال را پشت هم تماشا کنند، گفت: «فکر نکنم نتفلیکس از این اصطلاح خوشش بیاید. وقتی ما در تور تبلیغ سریال در امریکا بودیم، به ما صراحتا گفتند در مصاحبه‌ها از پشت هم تماشا کردن استفاده نکنیم.»

در حالی که این اصطلاح برای تلویزیون به کار می‌رود، اما چون کلمه Binge معنای زیاده روی و افراط هم می‌دهد، در ترکیب‌هایی به کار می‌رود که معنای «زیاده روی در غذا خوردن» و «زیاده روی در نوشیدن» دارند و دردسرساز شده است.

پیرس در «بی‌گناهان» نقش بندیک را بازی می‌کند. داستان درباره دو نوجوان فراری است که می‌فهمند یکی از آنها توانایی تغییر شکل دارد. بندیک پزشکی است که تخصصش معالجه تغییر شکل دهندگان است. فصل اول این سریال روز ۲۴ اوت پخش شد.

هالیوود بازیگر نتفلیکس سریال گای پیرس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین