کد خبر: 25428 A

خانم بازیگر ایرانی و رویای فیلم اسکاری

خانم بازیگر ایرانی و رویای فیلم اسکاری

زکیه بهبهانی گفت: اعتقاد دارم که به‌زودی در یکی از فیلم‌های اسکاربگیر حضور خواهم داشت.

ایران آرت: بازیگر فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» که با درخشش در این اثر سینمایی توانست شب گذشته جایزه نقش مکمل زن را از بیستمین جشن خانه سینما دریافت کند، می‌گوید به‌زودی در یکی از فیلم‌های اسکاربگیر حضور خواهد داشت.

زکیه بهبهانی درباره چگونگی ورودش به سینما و حضور در دو اثر سینمایی وحید جلیلوند و گروهش ، در گفت‌وگو با ایرناپلاس عنوان کرد: حدود 6 سال پیش با آقای وحید جلیلوند در تئاتر «بهشت روی اقیانوس» که سی شب در تالار وحدت روی صحنه رفت، همبازی بودم. در آنجا با وی آشنا شدم و بعد از آن به فاصله 6 ماه تا یک سال آقای جلیلوند با من تماس گرفتند و من را برای ایفای یک نقش بسیار کوتاه در یکی از قسمت‌های فصل دوم مجموعه «قلب یخی» دعوت کردند.

بهبهانی درباره فعالیت اصلی هنری خود، بیان کرد: مدت‌زمان طولانی بازیگر تئاتر بودم و در این حوزه هم فعالیت بسیار داشته‌ام. به‌ وجود آمدن این مسائل برای من اتفاق عجیبی نیست، دفعه اول نیست که تشویق می‌شوم و جایزه می‌گیرم. اما قبل از این اتفاق، کسی من را نمی‌شناخت.

بازیگر فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» با اعلام اینکه توانایی‌هایش بیشتر از نقش‌هایی است که تاکنون ایفا کرده است، بیان کرد: بعد از پایان سکانس کوتاهی که مقابل دوربین «چهارشنبه 19 اردیبهشت» رفتم، همه عوامل بلند شدند و من را تشویق کردند. از این کار بسیار ناراحت شدم و زمانی که آقای جلیلوند علت این مسئله را از من سؤال کردند، گفتم چون به‌زعم خود، کار خاصی انجام نداده‌ام و بر این باور هستم که بیشتر از این‌ها توانایی دارم.

بهبهانی در پاسخ به این‌که در میان فاصله اکران «چهارشنبه 19اردیبهشت» تا ساخت «بدون تاریخ بدون امضا» برای حضور در دیگر آثار سینمایی و یا سریال، پیشنهادی داشته است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: برای حضور در چند سریال و فیلم سینمایی به من پیشنهاد بازی شد که خیلی برای من خوشایند نبود و نپذیرفتم. راستش حضور در هر اثری را به‌راحتی قبول نمی‌کنم. پیشنهادهای تقریباً وسوسه‌انگیزی هم داشته‌ام، اما نپذیرفتم. 

زکیه بهبهانی درباره حوزه مورد علاقه و اولویت فعالیتش عنوان کرد: به تئاتر و سینما علاقه بسیاری دارم. بخش هنر و تجربه در سینما، فیلم‌های کوتاه و آثار جسورانه‌ای که گاهی ساخته می‌شود را بسیار علاقه دارم. حقیقتاً خیلی به بازی در سریال فکر نمی‌کنم، چون هیچ‌وقت بیننده سریال نبودم و این حوزه برای من خوشایند نیست. ترجیحم سینما و تئاتر است.

این بازیگر در خاتمه درباره شانسی که «بدون تاریخ بدون امضا» ممکن است برای حضور در جشنواره اسکار داشته باشد، گفت: حقیقتاً نمی‌دانم اما به این اعتقاد دارم که به‌زودی در یکی از فیلم‌های اسکاربگیر حضور خواهم داشت. این اتفاق برای من خیلی دور نیست. 

وحید جلیلوند بدون تاریخ بدون امضا جشن خانه سینما زکیه بهبهانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین