کد خبر: 25407 A

بازیگر بی‌شرم خداحافظی کرد

بازیگر بی‌شرم خداحافظی کرد

امی رسوم پس از 9 فصل از سریال "بی‌شرم" خداحافظی کرد.

ایران آرت: در خبری غافلگیر کننده‌، امی رسوم ستاره‌ی سریال "بی‌شرم"  (Shameless) طی بیانیه‌ای در صفحه‌ فیسبوکش رسما جدایی‌اش را پس از نه فصل بازی در این سریال محبوب، اعلام کرد. 

به گزارش سینماگیمفا، رسوم یک نامه‌ی خداحافظی احساسی نوشت که بدین شرح است: "خیلی سخت است که احساساتم را با کلمات بیان کنم، اما تلاشم را می‌کنم. این کار [بازیگری]، همیشه یک ماجراجویی پر از سفر و فرصتی برای داستان تعریف کردن است. گاهی اوقات وقتی به عنوان یک بازیگر برای چند ماه به یک مکان تازه سفر می‌کنی تا یک پروژه‌ی جدید را شروع کنی، یک شخصیت جدید می‌سازی، ریتم‌های جدیدی یاد میگیری، جک‌های جدیدی در جمع هم تیمی‌هایت می‌شنوی و دوستان جدیدی پیدا می‌کنی."

وی افزود: "تا اینکه هشت سال پیش، "بی شرم" وارد زندگی من شد و من یکی از فوق العاده‌ ترین اتفاق‌هایی که می‌تواند در زندگی یک بازیگر بیفتد را تجربه کردم. هرگز نمی‌توانم به شما بگویم که هربار پس از شنیدن خبر تمدید سریال چقدر اشتیاق داشتم و خوشحال می‌شدم. و این اشتیاقی بود که همه‌ی عوامل سریال داشتند. فصل‌ها پشت فصل‌های دیگر می‌آمدند و من همیشه هیجان زده بودم که خدای من قرار است دوباره به تیم خودم برگردم. و این فقط بخاطر اینکه Shameless یک مجموعه‌ی چندلایه‌ی عالی بود و یا یک فیلمنامه عالی داشت نبود. چیزی که وجود داشت بخاطر روابط واقعی‌ای بود که بین ما جریان داشت، این دوستی واقعی میان ما بود که هر فصل ما را دور هم جمع می‌کرد هر فصل!"

در ادامه این نامه آمده است: "ببینید، در زندگی واقعی، من برعکس فیونا، تک فرزندم. من هیچوقت یک خانواده‌ی بزرگ نداشتم. بودن در آن خانواده‌ی به هم ریخته‌ و پر از عشق گلگر، چیزی بود که من همیشه دلم میخواست داشته باشم. و من این حس را حتی خارج از صحنه‌های فیلمبردری هم نسبت به گلگرها داشتم. ما در جریان سریال شاهد بزرگ شدن بچه‌ها به عنوان انسان‌هایی بااستعداد، قوی و مستقل بودیم. من به اِما یاد دادم که موهای پایش را بزند. وقتی ایثن رانندگی یاد می‌گرفت، آن جا بودم. شانولا و جرمی و جون و بیل در عروسی پارسال من در نیویورک رقصیدند. لیدر شجاعمان، جان ولز من و سم را در مراسم «Hora» روی آن صندلی‌های زوار در رفته نشاند. من روزهای مقدس یهودیان را در کنار دیوید نوینس و همسر و بچه‌های دوست داشتنی‌اش گذراندم. آن‌ها واقعا برای من مثل خانواده‌ام بودند."

رسوم نوشته است: "ما بیش از ۱۰۰ ساعت سریال ساختیم. یک پژوهش جدید روانشناسی هست که می‌گوید ۱۰۰ ساعت طول می‌کشد تا شما با یک نفر دوست شوید. خانواده گلگر فقط بیش از ۱۰۰ ساعت است که در اتاق نشیمن‌های مردم دیده می‌شود. ما احساسات شما را نسبت به خودمان و نسبت به شخصیت‌های سریال میبینیم، در فرودگاه، در رستوران، در خیابان، وقتی مردم صدایمان می‌زنند و می‌گویند: «سلام فیونا» یا « اوه خدای من، این لیپه» یا «گندت بزنن فرانک»، واقعا احساس خوبی به ما می‌دهند."

در پایان این نامه آمده است: "می‌دانم که شما این مسیر را بدون من ادامه خواهید داد. هنوز داستان‌های زیادی از خانواده گلگرها مانده است که باید گفته شود. من برای همیشه در کنار خانواده‌ام خواهم بود. به این فکر نکنید که من رفته‌ام، فقط به این فکر کنید که من به یک بلوک پایین تر از گلگرها نقل مکان کرده‌ام. تا ابد، با عشق."

فصل نهم سریال "بی شرم" (Shameless) در روز یکشنبه، نهم سپتامبر روی آنتن می‌رود و در هفته‌ی چهارم پخش خود به رکورد پخش ۱۰۰ قسمت می‌رسد.

هالیوود سریال سریال بی شرم امی رسوم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین