کد خبر: 25317 A

اتهام آزار جنسی بازیگر زن به بازیگر مشهور مرد

اتهام آزار جنسی بازیگر زن به بازیگر مشهور مرد

هنرپیشه و نویسنده فرانسوی از ژرژ دوپاردیو به اتهام آزار جنسی شکایت کرد.

ایران آرت: به گفته منابع قضایی فرانسه، ژرژ دوپاردیو، هنرپیشه سرشناس فرانسوی از سوی یک هنرپیشه زن جوان به تجاوز جنسی متهم شده است. وکیل ژرژ دوپاردیو به خبرگزاری فرانسه گفته که او این اتهام را قویا رد می‌کند.

رادیو فرانسه گزارش کرده که شکواییه رسمی علیه دوپاردیو، ۶۹ ساله، روز دوشنبه از سوی یک هنرپیشه زن ۲۲ ساله رسما به پلیس تقدیم شده است.

ژرژ دوپاردیو یکی از سرشناس‌ترین هنرپیشگان سینمای فرانسه و جهان است و نقش‌های ماندگاری چون کریستف کلمب در فیلم فتح بهشت (ریدلی اسکات ۱۹۹۲) را در کارنامه خود دارد.

آن طور که گزارش شده این رویداد در محل اقامت دوپاردیو در پاریس روی داده است.

به نقل از بی‌بی‌سی، هنرپیشه زنی که دوپاردیو را متهم کرده نامش فاش نشده اما رسانه‌های فرانسه می‌گویند او ابتدا شکایت خود را در جنوب فرانسه و شهر لمبسک به پلیس برده اما پلیس پرونده را به پاریس (محل وقوع تجاوز ادعایی) ارجاع داده است.

ژرژ دوپاردیو از چند سال پیش و در اعتراض به مالیات سنگین فرانسه ساکن بلژیک شد.

او با موافقت ولادیمیر پوتین، شهروندی روسیه را هم دارد. آن‌طور که گفته شده شاکی هم هنرپیشه و هم نویسنده است و از مدت‌ها پیش با دوپاردیو آشنایی داشته است.

وکیل او به یک شبکه تلویزیونی فرانسه گفته موکلش پس از این واقعه به شدت "پریشان و آشفته" شده و " بر خود می‌لرزد". این در حالی است که وکیل دوپاردیو هم ادعا کرده موکلش در پایان این دادرسی از هرگونه اتهامی تبرئه خواهد شد.

هالیوود آزار جنسی اتهام آزار جنسی ژرژ دوپاردیو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین