کد خبر: 25315 A

سریال بعدی سازندگان "بازی تاج و تخت" مشخص شد

سریال بعدی سازندگان "بازی تاج و تخت" مشخص شد

سازندگان «بازی تاج و تخت» عنوان و داستان سریال جدیدشان را فاش کردند.

ایران آرت: در حالی که فصل پایانی سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» سال آینده پخش می‌شود و مراحل آماده سازی آن ادامه دارد، دیوید بنیاف و دی بی وایس دو خالق اصلی این سریال اعلام کردند مجموعه تلویزیونی «کنفدرت» (Confederate) را می‌سازند که تاریخ خیالی و آلترناتیو امریکا بعد از جنگ‌های داخلی را روایت می‌کند.

به گزارش آی سینما، سازندگان «بازی تاج و تخت» بلافاصله بعد از پایان کار فصل آخر، تولید سریال جدید را آغاز می‌کنند که مانند دنیای وستروس برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته خواهد شد.

این شبکه خلاصه داستانی منتشر کرده که نشان می‌دهد بنیاف و وایس این بار قصد دارند داستانی فانتزی را بر بستر تاریخ ایالات متحده روایت کنند: «کنفدرت» وقایعی را دنبال می‌کند که به سومین جنگ داخلی امریکا منتهی می‌شود. سریال در یک خط زمانی جایگزین می‌گذرد که در آن نیروهای جنوبی مشهور به کنفدرت بر نیروهای شمالی موسوم به یونیون پیروز شده‌اند و کشوری ساخته شده که برده‌داری در آن قانونی است و حکومتی مدرن هم شکل گرفته است.

شخصیت‌های سریال ترکیبی از مبارزان آزادی، شکارچیان برده، سیاستمداران، روزنامه نگاران، مخالفان برده داری و... هستند که در دو سوی مرز ملقب به میسون-دیکسون (که در قرن هجدهم بین ایالت‌های پنسیلوانیا و مریلند کشیده شد) برای رسیدن به اهداف‌شان تلاش می‌کنند.

بنیاف و وایس در بیانیه‌ای گفته‌اند که از چند سال پیش ایده «کنفدرت» را داشته‌اند و ابتدا می‌خواستند آن را به یک فیلم سینمایی تبدیل کنند، اما بعد به این نتیجه رسیدند که بهترین جایگاه برای روایت این داستان شبکه اچ‌بی‌او و یک سریال تلویزیونی است. آنها نوشته‌اند: «در این سریال از اژدها و وایت واکر خبری نیست، ولی ما یک دنیا می‌سازیم.»

هنوز زمان پخش این مجموعه تلویزیونی اعلام نشده، ولی از آنجا که مراحل ساخا فصل پایانی «بازی تاج و تخت» تا سال آینده ادامه دارد، احتمالا زودتر از دو سال دیگر نباید منتظر «کنفدرت» بود.

بازی تاج و تخت دیوید بنیاف دی بی وایس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین