کد خبر: 25307 A

ستاره سینما در نقش یک پادشاه افسانه‌ای

ستاره سینما در نقش یک پادشاه افسانه‌ای

ستاره سینمای هالیوود ایفاگر نقش یک پادشاه افسانه‌ای می‌شود.

ایران آرت: پایگاه خبری ددلاین تایید کرد که دواین جانسون، ستاره فیلم "جومانجی" در فیلم سینمایی "پادشاه" به کارگردانی رابرت زمکیس بازی خواهد کرد. جانسون نقش پادشاه کامِهامها (Kamehameha) را بازی خواهد کرد. 

به گزارش سینماگیمفا، کامِهامها پادشاه افسانه‌ای هاوایی، اولین کسی است که جزایر هاوایی را متحد کرد. او کنترل سرنوشت مردم هاوایی را بدست گرفت و به جزیره نشینان فرهنگ تجارت با کشتی‌های اروپایی را یاد داد؛ به طوری که وقتی کشتی‌های خارجی به آنجا می‌آمدند فکر می‌کردند وارد بهشت شده‌اند.

جانسون همواره دوست داشت نقش کامِهامها را بازی کند و ایفای این نقش سال‌ها است که در ذهن او وجود داشته است. این در حالی است که گروه فیلم‌برداری فیلم «جومانجی: به جنگل خوش آمدید»، جانسون و تیم تهیه کنندگان، احساس کردند که اکنون زمان آن رسیده است که این رویا به حقیقت بپیوندد.

آنها به دنبال والاس بودند تا فیلم نامه را بنویسد و به همراه زمکیس به این پروژه بپیوندند. حتی در سال ۲۰۱۷ یک کشیش اهل هاوایی به افتخار جانسون، والاس و گارسیا جشنی برپا کرد.

فیلم "پادشاه" توسط زمکیس، والاس و Seven Bucks Productions که از آنِ جانسون است به همراه دنی گارسیا و هیرام گارسیا و FlynnePictureCo تهیه کنندگی می‌شود. شروع کار بر روی آن نیز در سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

دواین جانسون راک فیلم پادشاه رابرت زمکیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین