کد خبر: 25240 A

ستاره سینما فوتبالیست شد / عکس

ستاره سینما فوتبالیست شد / عکس

دواین جانسون نقش یک ورزشکار بازنشسته را بازی کرد.

ایران آرت: نخستین تصاویر از حضور "دواین جانسون" ملقب به راک در سریال "فوتبالیست‌ها" توسط کمپانی سازنده این اثر منتشر شد. 

به گزارش میزان، فوتبالیست‌ها مجموعه تلویزیونی آمریکایی ساخته استیو لوینسون است که فیلمنامه آن توسط در هر قسمت بر عهده یکی از فیلمنامه نویس مشهور هالیوودی است. این مجموعه از تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۵ شبکه کابلی آمریکایی اچ‌بی‌او پخش شد و حالا در آستانه پخش فصل چهارم خود قرار دارد.

دواین جانسون در نقش اسپنسر استراسمور ورزشکاری بازنشسته، عمر بنسون میلر در نقش چارلز ورزشکار حرفه‌ای خوش‌اخلاق که بازنشسته است و به دنبال شغل جدیدی می‌گردد به ایفای نقش پرداخته اند.

جان دیوید واشنگتن، راب کوردری، تروی گریتی، دانِوان کارتر، جازمین سایمون، تیلور کول، له‌تویا لاکت از جمله سایر بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

1766929_913

این سریال پرطرفدار تلویزیونی در مورد یک تیم فوتبال و اعضای آن است که با یکدیگر رابطه خانوادگی و دوستی دارند. حال این گروه به دنبال احیای دوباره تیم هستند که اتفاقات جالبی برای آنها می افتد.

دواین جانسون بازیگر مطرح و پولساز هالیوودی این روزها علاوه بر این سریال بازی در "جوخه انتحار 2"، "جومانجی 2" و "سن آندریاس 2" را بر عهده داشته است.

دواین جانسون راک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین