کد خبر: 2506 A

هفت فیلم تازه/ بوی آمیتا باچان و مهران مدیری می آید

هفت فیلم تازه/ بوی آمیتا باچان و مهران مدیری می آید

تولید آثار سینمایی در این فصل کماکان ادامه دارد و فیلمسازان و بازیگران نام آشنایی مشغول فعالیت و گرداندن چرخه این هنر صنعت هستند.

ایران آرت : در این میان به مراحل مختلف تولید برخی از آن‌ها در گزارش زیر اشاره می کنیم:
 
در ابتدا به سراغ پروژه «ساعت پنج عصر» مهران مدیری می‌رویم. فیلمی که شنیده می شد در اکران نوبت اول عید حضور دارد اما این امر اتفاق نیفتاد و به تازگی و پس از اعلام فیلم های نوروزی، پروانه نمایش خود را با چند مورد اصلاحیه گرفت. احتمال داده شده این فیلم در نوبت های بعدی عید نوروز یا عید فطر اکران شود. 
 
فیلم جدید بهروز شعیبی با نام موقت «دارکوب» که تهیه کنندگی آن بر عهده سید محمود رضوی است، ادامه فیلمبرداری خود را در تهران انجام می دهد و تا به حال امین حیایی، مهناز افشار، سارا بهرامی، هادی حجازی فر از بازیگران اصلی آن جلوی دوربین رفته اند. 
 
فیلمبرداری جدیدترین اثر بلند سینمایی رامتین لوافی یعنی «هت ریک» که تهیه کنندگی آن بر عهده مجید مطلبی است، به پایان رسید تا این فیلم وارد مراحل فنی خود شود. 
 
«آخرین داستان» عنوان انیمیشن سینمایی است که کارگردانی آن را اشکان رهگذر انجام می‌دهد و برخی بازیگران مطرح مانند پرویز پرستویی، حسن پورشیرازی و اشکان خطیبی گویندگی برخی نقش‌های آن را بر عهده دارند. 
 
فهرست بازیگران «آستیگمات» با نقش‌آفرینی مهتاب نصیرپور، نیکی کریمی، محسن کیایی، باران کوثری، هادی حجازی فر، حسین پاکدل، سیامک صفری و حسام محمودی کامل شد تا مجید رضا مصطفوی با آن ها فیلمبرداری خود را آغاز کند. 
 
قربان محمدپور در مصاحبه ای که به تازگی انجام داده خبر از مذاکره با آمیتا باچان بازیگر مطرح هندی برای حضور در «سلام بمبئی 2» را اعلام کرده است. حالا باید دید این اتفاق تا چه حد عملی می شود؟! 
 
هومن سیدی خبر ساخت فیلم جدیدش با نام «مغزهای کوچک زنگ زده» را که با اعلام بازی حامد بهداد و نوید محمدزاده منتشر شده بود، تکذیب کرد. 
 
البته باید اشاره کرد تولیداتی هم هستند که در سکوت خبری به کار خود ادامه می دهند که در آینده از آن ها خواهیم شنید.
 

 

مهران مدیری هومن سیدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین