کد خبر: 25010 A

وضعیت مبهم جیمز باند ۲۵ / تاخیر یک‌ساله در اکران

وضعیت مبهم جیمز باند ۲۵ / تاخیر یک‌ساله در اکران

اکران "جیمز باند۲۵" به علت استعفای دنی بویل یک‌سال عقب می‌افتد.

ایران آرت: دنی بویل که پس از چند ماه گمانه‌زنی به عنوان کارگردان بیست و پنجمین فیلم جیمز باندی برگزیده شده بود، در اقدامی ناگهانی از ساختن این پروژه انصراف داد. به این ترتیب، تهیه‌کنندگان «باند 25» در فاصله سه ماه تا آغاز فیلمبرداری باید دنبال گزینه‌ای دیگر برای نشستن روی صندلی کارگردانی باشند؛ فرآیندی که بعید است به این زودی‌ها به نتیجه برسد.

به گزارش همشهری آنلاین، به این ترتیب، تولید بیست و پنجمین فیلم جیمز باندی با آخرین حضور دنیل کریگ در نقش اصلی برای مدتی به تعویق می‌افتد و این می‌تواند روی تاریخ اکران عمومی تاثیر منفی بگذارد. گفته می‌شود تهیه‌کنندگان تازه‌ترین ماجراهای مامور مخفی 007 چندان از فیلمنامه بویل و همکارش جان هاج راضی نبودند و به همین دلیل قید ادامه همکاری با آنها را زدند. حالا یک کارگردان و یک نویسنده تازه‌نفس باید وارد کار شوند.

استودیو مترو گلدوین مه‌یر و شرکت یون چند گزینه برای جایگزینی بویل پیش رو دارند؛ دیوید مکنزی، دنی ویلنوو و یان دمانژ آشناترین نام‌ها در فهرست کارگردانان احتمالی «باند 25» هستند اما مشکل اینجاست که هر سه نفر درگیر پروژه‌های دیگر شده‌اند و بعید است بتوانند امسال روی صندلی کارگردانی یک فیلم پرهزینه جیمز باندی بنشینند. ضمن اینکه کریگ هم بیشتر علاقه داشت با بویل همکاری کند که کارگردان افتتاحیه و اختتامیه المپیک لندن 2012 بود.

از «گلدن‌آی» 1995 به این سو، تمام فیلم‌های جیمز باندی در فصل زمستان روی پرده سینماهای جهان رفته‌اند و قرار بود «جیمز باند 25» هم 9 نوامبر 2019 اکران شود اما به نظر می‌رسد استودیو MGM ناچار است تاریخ نمایش عمومی آن را تا سال 2020 عقب بیندازد. با توجه به اینکه آغاز فیلمبرداری «باند 25» برای هشتم دسامبر برنامه‌ریزی شده بود، باید دید با انتخاب کارگردان جدید، این پروژه چه زمانی مقابل دوربین می‌رود.

جیمز باند دنیل کریگ دنی بویل جیمز باند 25 باند 25
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین