کد خبر: 24945 A

کارگردان جیمز باند استعفا داد

کارگردان جیمز باند استعفا داد

در اقدامی ناگهانی اعلام شد دنی بویل از پروژه جیمز باند ۲۵ خارج شده است.

ایران آرت: مایکل جی.ویلسون، باربارا بروکولی و دنیل کریگ دیروز اعلام کردند به دلیل تفاوت‌های نگاه، دنی بویل تصمیم گرفته است کارگردانی باند ۲۵ را انجام ندهد.

به گزارش مهر، این خبر در همین حجم و با همین توضیح دیروز در توییتر ۰۰۷ منتشر شد، این در حالی است که تهیه‌کنندگان این فیلم یعنی ام‌جی‌ام و آناپورنا پیکچرز تاریخ اکران این فیلم را ۸ نوامبر ۲۰۱۹ اعلام کرده بودند و یونیورسال هم قرار است پخش بین‌المللی آن را انجام دهد.

هنوز روشن نیست که آیا خروج بویل می‌تواند بر تاریخ اکران فیلم تاثیر بگذارد یا خیر، اما انتظار می‌رفت از دسامبر کار فیلمبرداری شروع شود.

تاریخ اکران فیلم در بریتانیا ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ اعلام شده بود.

گفته شده بویل در مراحل ابتدایی انتخاب بازیگران برای باند جدید بود تا بتواند کار تولید را از دسامبر آغاز کند. در هرحال تولیدکنندگان فیلم نمی‌توانند به سرعت جایگزینی برای بویل انتخاب کنند.

پیش از استخدام بویل برای این پروژه دیوید مکنزی، دنیس ویلنوو و یان دمانژ برای این کار مورد نظر بودند. انتخاب بویل برای صندلی کارگردانی جیمز باند از مدت‌ها پیش مطرح بود و از سال ۲۰۱۲ برای تولید «اسکای فال» و سال ۲۰۱۵ برای «اسپکتر» او موردنظر بوده است.

در نهایت سم مندس این دو فیلم را کارگردانی کرد که به پرفروش‌ترین قسمت‌های این مجموعه فیلم بدل شدند و «اسکای فال» ۱.۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرد. فروش «اسپکتر» نیز ۸۸۰.۷ میلیون دلار شد، اما مندس ادامه کارگردانی این مجموعه فیلم‌ها را نپذیرفت.

جیمز باند دنیل کریگ دنی بویل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین