کد خبر: 24837 A

حضور یک ستاره در سریال "ارباب حلقه‌ها"

حضور یک ستاره در سریال "ارباب حلقه‌ها"

اورلاندو بلوم یکی از نقش‌های اصلی مینی سریال "ارباب حلقه‌ها" را بازی می‌کند.

ایران آرت: برخی از بازیگران اصلی سریال «ارباب حلقه‌ها» مشخص شدند. این مینی‌سریز با حضور تعدادی از بازیگران نسخه سینمایی آن وارد مرحله تولید می‌شود.

اورلاندو بلوم و سر یان مککلن دو بازیگر انتخاب شده برای این مجموعه هستند. البته کار انتخاب بازیگران ادامه دارد و بزودی تعداد بیشتری از مسافران دو مجموعه ارباب حلقه‌ها و «هابیت»، به جمع بازیگران آن خواهند پیوست.

به گزارش جام جم، داستان مجموعه زائده‌ای بر داستان ارباب حلقه‌هاست و روی تعدادی از کاراکترهای آن تمرکز می‌کند. به این ترتیب، این کاراکترها در فضای کلی داستان ارباب حلقه‌ها، با ماجراجویی‌های تازه‌ای روبه‌رو خواهند شد. با این وجود، معلوم نیست این ماجراها چه خواهد بود و کاراکترهایی مثل گاندالف جادوگر و کوتوله و بقیه قرار است چه اتفاقاتی را تجربه کنند.

واحد تلویزیونی کمپانی برادران وارنر و آمازون تهیه‌کنندگان مجموعه هستند. کل صحنه‌های آن هم در لوکیشن‌های زیبای نیوزیلند فیلمبرداری خواهد شد. دو شبکه نتفلیکس و اچ‌بی‌او هم قصد داشتند مجموعه‌هایی براساس داستان‌های نوول جی آر آر تالکین تهیه کنند. اما با ورود آمازون به ماجرا، از خیر انجام این کار گذشتند.

آیا پیتر جکسن برای کارگردانی این مجموعه پنج قسمتی دوباره پشت دوربین برمی‌گردد؟ فعلا کسی چیزی نمی‌داند! آمازون و کمپانی برادران وارنر امیدوارند درام تاریخی و ماجراجویانه‌شان بتواند موفقیت عظیم «بازی تاج و تخت» را تکرار کند.

 

ارباب حلقه ها اورلاندو بلوم سر یان مککلن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین