کد خبر: 24751 A

ادامه ماجرای رمانتیک آقا و خانم بازیگر / عکس

ادامه ماجرای رمانتیک آقا و خانم بازیگر / عکس

ماجرای رمانتیک کلر فریزر و جیمز فریزر در فصل چهارم سریال «بیگانه» ادامه پیدا می‌کند.

ایران آرت: پس از این که سریال «بیگانه» برای چهار یا پنج فصل در ماه مه «اردیبهشت» تایید شد، استارز امروز اعلام کرد که پخش فصل چهارم این سری بحث برانگیز برای یکشنبه، ۴ نوامبر «۱۳ آبان» انجام خواهد شد. 

به گزارش سینماگیمفا، این فصل قرار است در ۱۳ قسمت با اقتباس از کتاب طبل‌های پاییز «Drums Of Autumn» ساخته شود، این چهارمین کتاب از هشت کتاب پرفروش بین‌المللی سری Outlander نوشته دیانا گابالدون است. فصل آینده، ماجرای رمانتیک کلر و جیمی فریزر را ادامه می‌دهد.

همچنین فصل چهارم، داستان دکتر کلر فریزر، روانشناس قرن بیست و یکم و همسر قرن هجدهمی خود، جیمز فریزر  را روایت می‌کند، آن‌ها قصد دارند مستعمره‌ی آمریکا بشوند. همانطور که کلر و جیمی باهم در ناحیه خشن و خطرناک کارولینای شمالی زندگی می‌کنند و علیرغم آگاهی کلیر از آمریکا، آن‌ها باید وفاداری خود را به حاکم وقت بریتانیا حفظ کنند. در ادامه، فریزرها باهم بر سر جلسه‌ای سرنوشت‌ساز با اسطوره دزدان‌ دریایی، استفن بنت می‌نشینند که به سرنوشت خانواده‌اشان ختم می‌شود.

111

در ادامه، اوضاع بین برانا رندال، دختر کلیر و جیمی و راجر ویکفیلد که در گذشته به کلیر برای پیدا کردن جیمی کمک کرده‌ بود. اما وفتی راجر و برانا به دنبال اثبات این مطلب هستند که پدر و مادرشان برانا در قرن ۱۸ام دوباره پیش‌ هم برگشتند، یک کشف تکان‌دهنده باعث می‌شود که هردوی آن‌ها مجبور شوند جا پای کلیر بگذارند.

سریال Outlander اقتباس شده از روی رمان بین المللی و پرفروش دیانا گابالدون و به تهیه‌کنندگی رونالد دی مور ، مریل دیویس، تونی گرافیا، متیو ببر رابرتز  و  اندی هریس است. این رمان فروشی بیش از ۳۰ میلیون نسخه در سراسر جهان داشته و در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌ها از نظر نیویورک تایمز قرار دارد. این سریال ژانرهای تاریخی، علمی-تخیلی، عاشقانه و ماجرایی را در داستانی جذاب، در می‌آمیزد.

سریال سریال غریبه اوتلندر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین