کد خبر: 24694 A

سفر خانم و آقای بازیگر با بالن / عکس

سفر خانم و آقای بازیگر با بالن / عکس

اولین تصویر از ادی ردمین و فلیسیتی جونز در "هوانوردان" منتشر شد.

ایران آرت: بعد از گذشت تقریبا یک سال از توسعه‌ی پروژه‌ی «هوانوردان»، کمپانی «آمازون استودیوز» آغاز فیلم‌‌برداری این اثر را اعلام و در پی آن تصویری با حضور ادی ردمین و فلیسیتی جونز منتشر کرده است. 

به گزارش سینماگیمفا، ردمین و جونز، که پیش از این در فیلم «نظریه همه‌چیز» همکاری کرده بودند و به ترتیب برنده و نامزد اسکار شدند، قرار است نقش‌های اصلی فیلم، یعنی دانشمند «جیمز گلیشر»، و خلبان بالون «آملیا رن» را ایفا کنند. این دو شخصیت در سال ۱۸۶۲ میلادی، راهی ماجراجویی‌ بی‌نظیری برای کشف رازهای بهشت شدند.

آن‌ها در این سفر، به بالاترین نقطه‌ای که یک بالون تا به حال قرار داشته، پرواز کردند. گلیشر و رن اکتشافات و نتایج فوق‌العاده‌ای به دست آوردند، اما زمانی که به مرتفع‌ترین نقطه‌ی اتمسفر رسیدند، برای زنده ماندن و نجات جان‌شان مجبور به مبارزه‌ای حماسی با طبیعت شدند. 

aeronauts1

هوانوردان توسط «تام هارپر» تهیه و کارگردانی خواهد شد که سریال «جنگ و صلح» را در کارنامه دارد. در کنار هارپر، «تاد لیبرمن» و «دیوید هوبرمن» هم به عنوان تهیه‌کننده این فیلم حضور دارند.

وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه برعهده‌ی «جک تورن»، نویسنده‌ی فیلم «اعجوبه» بوده و بازیگرانی از جمله «تام کورتنی» ، «ان رید»، «ربکا فرانت»، «وینسنت پرز»، «تیم مک‌اینرنی»، «فیبی فاکس» و «هیمش پاتل» هم در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم‌برداری این اثر تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت و با توجه به اینکه هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای آن در نظر گرفته نشده، اما احتمال می‌رود در سال ۲۰۱۹ به روی پرده‌های سراسر جهان نقش ببندد.

هالیوود ادی ردمین فیلیستی جونز فیلم هوانوردان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین