کد خبر: 24672 A

مریل استریپ و چند ستاره در "زنان کوچک"

مریل استریپ و چند ستاره در "زنان کوچک"

لارا درن و مریل استریپ در فیلم «زنان کوچک» هم‌بازی می‌شوند.

ایران آرت: گرتا گرویگ فیلمساز جوان امریکایی که قرار است به زودی نسخه سینمایی رمان «زنان کوچک» را با حضور ستاره‌های تراز اول هالیوود مقابل دوربین ببرد، از لارا درن هم برای بازی در پروژه جدید دعوت کرده است. اگر مذاکره درن و سازندگانش فیلم به نتیجه برسد، بازیگر 51 ساله در کنار مریل استریپ به ایفای نقش خواهد پرداخت.

به گزارش آی سینما، همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد سرشا رونان و تیموتی شالامی دو بازیگر فیلم تحسین شده «لیدی برد» ساخته قبلی گرویگ هم برای بازی در پروژه جدید این کارگردان 34 ساله قرارداد بسته‌اند. علاوه بر این، سه بازیگر سرشناس شامل اما استون، فلورنس پیو و جیمز نورتن هم مشغول مذاکره با استودیوی کلمبیا پیکچرز هستند.

«زنان کوچک» داستان چند خواهر و مادرشان را در دوران جنگ داخلی امریکا در ماساچوست دنبال می‌کند که در غیاب پدرشان بزرگ می‌شوند، عشق اول را تجربه می‌کنند و تعطیلات سال نو را جشن می‌گیرند.

گرویگ خودش شخصا نگارش فیلمنامه «زنان کوچک» را با اقتباس از این رمان معروف بر عهده داشته است. استودیوی کلمبیا پیکچرز پیش از این در سال 1994 فیلمی بر اساس همین رمان تهیه و تولید کرد که وینونا رایدر، کریستین بیل، سوزان ساراندن و کرستن دانست در آن ایفای نقش کرده‌اند.

لارا درن به تازگی برای بازی در یکی از محصولات اخیر اچ بی او موفق به دریافت نامزدی جایزه تلویزیونی امی شده است. او با فیلم سینمایی جدیدش «جی تی لروی» در اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو حضور دارد. درن در این فیلم در کنار کریستن استوارت بازی کرده است. بازیگر باسابقه و پرکار هالیوود همچنین به تازگی بازی در فیلم جدید نوآ بامبک را به پایان برده و فصل دوم سریال موفق «دروغ‌های کوچک بزرگ» محصول شبکه اچ بی او را آماده پخش دارد. درن و استریپ در فصل دوم این سریال همبازی شده‌اند.

مریل استریپ زنان کوچک گرتا گرویک لارا درن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین