کد خبر: 24637 A

دردسر شیرین آقا و خانم بازیگر / عکس

دردسر شیرین آقا و خانم بازیگر / عکس

مارک والبرگ و رز بیرن در فیلم «خانواده فوری» نقش زن و شوهری را دارند که می‌خواهند یک کودک را به سرپرستی بگیرند.

ایران آرت: فیلم کمدی جدید «خانواده فوری» با حضور مارک والبرگ و رز بیرن بجای اکران در فوریه ۲۰۱۹، قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر امسال (۲۵ آبان) به مناسبت جشن «روز شکرگزاری» اکران شود. 

به گفته هالیوود ریپتورتر، این فیلم یکی از موفق‌ترین آثار کمپانی «پارامونت» در چند دهه‌ی اخیر محسوب می‌شود و استودیو بر این باور است که فیلم کمدی جدیدش پتانسیل کافی برای فروشی بالا را در باکس‌آفیس، مثل فیلم‌های «نقطه کور» و «اعجوبه»، که تقریبا در همین تاریخ و در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۷ اکران شدند، دارد.

سینماگیمفا نوشت: داستان «خانواده فوری» درباره‌ی یک زوج است که تصمیم گرفته‌اند تا بچه‌دار شوند و قصد دارند یک کودک را از بهزیستی به سرپرستی بگیرند. آن‌ها خود را مردم نوع‌دوستی می‌دانند و حس خوبی نسبت به این کار دارند، تا زمانی که به خودشان می‌آیند و می‌بینند سه فرزند شلوغ و سرکش دوروبرشان را گرفته‌اند. حال آن‌ها باید یاد بگیرند که چگونه با صبر و عشق، فرزندانی را بزرگ کنند که هیچ علاقه‌ای به پدر و مادر خود در این فیلم کمدی دلگرم‌کننده ندارند!

rose-byrne-and-mark-wahlberg-instant-family-set-in-atlanta-03-27-2018-2

علاوه بر والبرگ و بیرن، بازیگران دیگری از جمله «اکتاویا اسپنسر»، «تیگ نوتارو»، «ایزابلا مونر» و «الیزا شلسینگر» هم در فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت

هالیوود مارک والبرگ خانواده فوری رز بیرن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین