کد خبر: 24619 A

خانم بازیگر: چاق‌ها هم عاشق می‌شوند

خانم بازیگر: چاق‌ها هم عاشق می‌شوند

نعیمه نظام‌دوست درباره حضورش در فیلم پرفروش "هزارپا" و حواشی عیادتش از جمشید مشایخی گفت.

ایران آرت: فیلم سینمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داودی این روزها در حالی روی پرده است که استقبال زیادی از آن شده و فروش رکوردشکنانه‌اش همچنان ادامه دارد. نعیمه نظام‌دوست، بازیگر سینما و تلویزیون که پیش از این در نقش‌های کمدی زیادی ظاهر شده است، در «هزار پا» نقش دختری را که علاقه زیادی به ازدواج دارد، بازی می‌کند.

نعیمه نظام‌دوست در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین از کمدی «هزار پا» و البته حاشیه‌هایی که در هفته‌های اخیر برای او به دلیل عکسی که با جمشید مشایخی در بیمارستان گرفته است، گفت که در ادامه می‌خوانید.

** ما پشت صحنهِ بی‌نهایت خوبی داشتیم. من به این فیلم احترام می‌گذارم چون معتقدم حتی اگر فیلمی کمدی هم هست باید طوری باشد که برایش ارزش قائل شده باشند و فیلم نیز برای مخاطب متقابلا ارزش قائل شده باشد. بعد از «ورود آقایان ممنوع»، «هزار پا» دومین فیلمنامه‌ای بود که وقتی آن را می‌خواندم واقعا می‌خندیدم چون با فضای آن خیلی ارتباط برقرار کردم.

** شوخی‌ها و فضای کار را دوست داشتم، ولی خودم اصولا در مورد شوخی‌هایی که می‌شود سعی می‌کنم واکنش منفی نشان ندهم، اساسا آدمی این‌طوری هستم. همیشه سعی می‌کنم انرژی منفی ندهم و سر این کار هم همین اتفاق افتاد.

** البته واکنش‌های متفاوتی هم از این قضیه گرفتم، مثلا کسانی که فیزیک‌شان مثل من بود برخی‌شان موضع گرفتند، واکنش منفی نشان دادند و به من می‌گفتند چرا با شما شوخی می‌کردند. ولی پاسخ من این بود که نگاه من این‌طور نیست و ما باید زاویه‌ نگاه‌مان را عوض کنیم.

** به نظر من شوخی‌ها با خانم کمالی وجه منفی نداشت و اتفاقا هدف این بود که گفته شود کسی که فیزیک تپلی هم دارد، می‌تواند عاشق شود.

** من اگر لاغر هم بودم و فیلمنامه نوشته می‌شد، شاید باز هم همین شوخی‌ها وجود داشت اما با شکل دیگرش. به طور کلی من در نقش‌هایی که بازی می‌کنم سعی می‌کنم این سادگی را بارز کنم، در «هزار پا» هم همین اتفاق افتاد.

** رضا عطاران الان سوپراستار سینمای ایران است و در کمدی حرف اول را می‌زند اما باورتان نمی‌شود که نسبت به 20 سال قبل که با هم کار مشترک داشتیم، او نه تنها به لحاظ اخلاقی و رفتاری عوض نشده است، بلکه افتاده‌تر هم شده است.

** اجازه بدهید من یک واقعیتی را به شما بگویم، آن روز  اصلا ما گوشی‌‌مان را از کیف‌مان بیرون هم نیاوردیم و هیچ عکسی نگرفتیم و آن عکس را هم من پخش نکردم، حتی می‌توانم بگویم ما پخش نکردیم و اصلا ما نخواستیم که عکسی بگیریم. آقای هاشم‌پور که اصلا موبایل ندارند.

** فردی که آن‌جا بود و دوربین دستش بود، در فاصله‌ای چند ثانیه‌ای به ما گفت این سمت را نگاه کنید و آن عکس گرفته شد. اما با همین عکس، ما مورد توهین، فحاشی و قضاوت‌های بسیاری قرار گرفتیم، حتی همکارهای خودمان هم به ما تهمت و افترا زدند.

** بعد از انتشار آن عکس در کنار تخت استاد مشایخی در بیمارستان، ما را نابود کردند، من به خاطر این ماجرا یک هفته گریه می‌کردم و حال خوشی نداشتم. در حالی که هیچ یک از جمع ما بازیگران که به عیادت رفته بودیم، در گرفتن و انتشار آن عکس نقشی نداشتیم.

رضا عطاران نعیمه نظام دوست ابوالحسن داوودی هزارپا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین