کد خبر: 24411 A

سلبریتی‌ها و هتل‌های گران‌قیمت‌شان / عکس‌ها

سلبریتی‌ها و هتل‌های گران‌قیمت‌شان / عکس‌ها

سلبریتی‌ها دیگر فقط مشغول کار هنری نیستند و تلاش دارند با سرمایه‌گذاری در امور مختلف هم دارایی خود را افزایش دهند هم به رونق اقتصادی شهرهای مختلف که به نوعی دلبسته آنها هستند، کمک کنند.

ایران آرت: هر روز چهره‌های بیشتری از میان سلبریتی‌ها پول‌هایی را که از هالیوود درمی‌آورند در بخش هتلداری و در ادامه سرمایه‌گذاری در رستوران و سرویس‌های حمل و نقل به کار می‌اندازند.

به گزارش مهر، در زیر هرچند اسامی سلبریتی‌هایی که به هتلداری در کنار کار هنری روی آورده‌اند آمده است، اما این امر به معنی موفقیت همه آنها در این کار نیست و هتل نوبو در مانیل که رابرت دنیرو از مالکان آن است چند سال پیش به عنوان بدترین هتل دنیا شناخته شد و یا مهمان‌پذیر متعلق به روپرت گرینت بازیگر «هری پاتر» به دلیل فروش کم تعطیل شد.

با این حال شمار اندکی از سلبریتی‌ها بوده‌اند که با شکست تجاری در این زمینه روبه‌رو شده‌اند؛ کما این که هتل رابرت ردفورد در یوتا یکی از موفق‌ترین هتل‌های اقامتی است و لئوناردو دی کاپریو با خرید یک جزیره در بلیز ( کشوری در آمریکای مرکزی) به مبلغ ۱.۷۵ میلیون دلار برای ساخت یک اقامتگاه دوستدار محیط زیست که قرار است سال ۲۰۱۸ افتتاح شود، در سر خط خبرها جای گرفت.

در هر حال هر یک از این اقامتگاه‌ها با ویژگی‌های خاص خود شناخته می‌شوند از جمله هتل هیو جکمن که با تمرکز بر یوگا ساخته شده و یا صبحانه‌های عالی که در اقامتگاه متعلق به رابرت دنیرو سرو می‌شود.

هیو جکمن: گوشه سلامتی گوینگانا

هیو جکمنِ عاشق طبیعت قصد داشت چند هفته‌ای را در مرکز سلامتی گوینگانا در گولد کاست استرالیا بگذراند. او در این مدت برای بازی در فیلم «ولورین» آماده می‌شد، اما به جای آن او ۲ ماه آنجا ماند و چنان شیفته این مکان شد که سرانجام در آن شریک شد. این مجموعه دربرگیرنده اسپای درمانی، فعالیت‌های محیط باز، استرس تراپی و ... است.

اندی موری: کراملیکس هتل

ستاره تنیس و برنده مدال طلا مالک هتل کراملیکس؛ هتلی محلی ۵ ستاره از دوره ویکتوریایی  و متعلق به قرن نوزدهم است.

ریچارد گر: مسافرخانه بدفورد

ریچارد گرد

این مسافرخانه که در شهر دوست‌داشتنی بدفورد نیویورک واقع شده، مکانی تاریخی است که قدمتش به دهه ۱۸۶۰ بازمی‌گردد. این مکان در احاطه گیاهان خودرو است و بسیاری از مهمانان آنجا نمی‌دانند که ریچارد گر بازیگر آمریکایی که خود ساکن ماساچوست است، از مالکان این مسافرخانه دنج است.

لئوناردو دی کاپریو: Blackadore Caye

Blackadore Caye اسم جزیره‌ای است که دی کاپریو خریداری کرده و قرار است امسال با یک ساختمان لوکس و در عین حال دوست‌دار محیط زیست در این جزیره میزبان مشتریانش باشد. جف گرام هتلدار در این کار با او مشارکت دارد.

روپرت گرینت: مهمان‌پذیر ریگزبی

بازیگر نقش رون ویزلی در مجموعه «هری پاتر» مجبور شد این هتل را که با همکاری والدینش اداره می‌کرد، در سال ۲۰۱۵ تعطیل کند. این هتل در چهار ماه تنها ۳ هزار دلار فروش داشت.

رابرت دنیرو: مجموعه چندمنظوره

رابرت دنیرو

هتل گرینویچ رابرت دنیرو یکی از بهترین مجموعه‌های چند منظوره نیویورک است و برای اسپای لوکس خود شهرت زیادی دارد. دیگر متعلقات دنیرو چنین موفقیتی کسب نکرده‌اند. دنیرو که گروه اقامتی نوبو را با همکاری نوبو ماتسوهیسا سرآشپز مشهور افتتاح کرد و هتل نوبو در مانیل یکی از زیرمجموعه‌های آن است مالک ۳۲ رستوران و ۹ هتل است.

مایکل داگلاس و کاترین زتاجونز: آریل سندز

زوج مشهور هالیوود از مالکان «آریل سندز» در برمودا هستند. این مجموعه اقامتی با توجه به این که در ساحل واقع شده، از امکاناتی چون آب تازه، ساحل شنی، اسپا و سالن برخوردار است. این هتل نیز دوستدار محیط زیست است و با انرژی سبز کار می‌کند.

کلینت ایستوود: Mission Ranch هتل

کلینت ایستوود بازیگر و کارگردان آمریکایی صاحب هتلی است که ساختمان آن متلعق به قرن نوزدهم و در یک شهر ساحلی کوچک در کالیفرنیا واقع است و دارای ۳۱ اتاق، زمین تنیس و مرکز ورزشی است.

فرانسیس فورد کاپولا: مجموعه چند منظوره

فرانسیس فورد کاپولا

کارگردان سرشناس سینما یک کارآفرین تمام عیار است. او نه تنها دو تاکستان، یک رستوران و یک استودیوی تولید فیلم دارد، بلکه مالک ۵ مرکز اقامتی نیز هست که دو مورد آنها در بلیز، دیگری در ایتالیا، یکی دیگر در گواتمالا و دیگری در آرژانتین واقع شده است.

جان مالکوویچ: بیگ اسلیپ

این بازیگر مالک هتل‌های لوکس زنجیره‌ای بیگ اسلیپ در کاردیف، ولز، چلتنهام و ایستبورن بریتانیا است.

بنی آندرسون: هتل ریوال

بنی اندرسون

این خواننده و عضو گروه افسانه‌ای آبا از سوئد، از سال ۲۰۰۳ هتل ریوال را در استکهلم افتتاح کرده است. این هتل یکی از شناخته شده‌ترین مکان‌های این شهر است.

رابرت ردفورد: اقامتگاه ساندنس مانتین

رابرت ردفورد

اقامتگاه کوهستانی ساندنس بزرگ‌ترین مرکز اقامتی متعلق به یک چهره هنری، به بازیگر، کارگردان و بنیان‌گذار فستیوال فیلم ساندنس یعنی رابرت ردفورد متعلق است. این اقامتگاه کوهستانی در یوتا واقع است. مجموعه‌ای از فعالیت‌های محیط باز از جمله قایق‌سواری در رود، اسب‌سواری ، ماهی گیری، اسکی و... در این مجموعه به مشتریان ارایه می‌شود.

کریس بلک‌وِل: اقامتگاه گلدنی

تهیه کننده مشهور موسیقی و بنیانگذار آیلند رکوردز، مالک اقامتگاه گلدنی در جاماییکاست. این همان مکانی است که در آنجا یان فلمینگ رمان‌های جیمز باند را نوشت و زمانی در تملک باب مارلی خواننده مشهور بود. مارلی پیش از درگذشتش این ملک را به بلک‌ول فروخت.

دوریس دی: مسافرخانه سایپرس(درخت سرو)

بازیگر مشهور هالیوود مالک این مسافرخانه است که در شهر کوچک ساحلی کالیفرنیا واقع است. از آنجا که دوریس دی از مشهورترین حامیان حقوق حیوانات است، این املاک جایگاه مناسبی برای حیوانات خانگی هم هست و باغی بزرگ و منحصر به فرد دارد.

اولیوا نیوتون جان: محل درمانی و اسپا گایا

بازیگر استرالیایی فیلم «گریس» یکی از مالکان محل اقامتی و درمانی گایا است. این مجموعه که در نیوساوت ولز استرالیا واقع است شامل ورزش‌هایی چون یوگا، غداهای ارگانیک، بوکس بازی، مدیتیشن، مجسمه سازی و ... است.

دوناتلا ورساچه: پلازا ورساچه

ورساچه

این هتل مجلل متعلق به طراح مشهور مد و در اتریش واقع است. قرار است دو هتل دیگر مجلل از این خاندان در ماکائو و دوبی افتتاح شود.

بونو و ایج: کلارنس هتل

بونو و ایج

این هتل که در دوبلین و در کنار یک کافه خیلی مردمی شهر واقع است متعلق به بونو و ایج از گروه مشهور «یوتو» است.

کلینت ایستوود رابرت دنیرو لئوناردو دی کاپریو هیو جکمن دی کاپریو فرانسیس فورد کاپولا هتل بنی اندرسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین