کد خبر: 24402 A

داستان رستگاری خانم بازیگر

داستان رستگاری خانم بازیگر

فیلمی با اقتباس از کتاب "فقط بخشش: داستان عدالت و رستگاری" ساخته می‌شود.

ایران آرت: بری لارسن بازیگر جوان برنده اسکار که دو سال پیش با اجرای درخشانش در فیلم مستقل «اتاق» به شهرت رسید، برای بازی در پروژه جدید استودیوی برادران وارنر قرارداد بسته است. مایکل بی. جردن بازیگر درام ورزشی «کرید» هم در کنار لارسن 28 ساله در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد. پروژه سینمایی «فقط بخشش» (Just Mercy) جدیدترین همکاری لارسن و دستین کرتون کارگردان «بخش کوتاه مدت 12» خواهد بود.

به گزارش آی سینما، جیمی فاکس هم در این پروژه حضور خواهد داشت. کرتون با همکاری اندرو لنهام فیلمنامه «فقط بخشش» را نوشته است. جردن علاوه بر بازی در مقابل دوربین، به عنوان تهیه‌کننده این پروژه نیز فعالیت خواهد داشت.

پروژه جدید وارنرها با اقتباس از کتاب «فقط بخشش: داستان عدالت و رستگاری» مقابل دوربین خواهد رفت. نسخه سینمایی این کتاب روایتگر داستان واقعی برایان استیونسن (با بازی جردن) خواهد بود؛ یک وکیل جوان و مستعد که برای برقراری عدالت و برابری در یک نظام قضایی پر ایراد و اشکال با تمام وجود مبارزه می‌کند.

جزییات مربوط به نقشی که به لارسن پیشنهاد شده همچنان نامعلوم است. تولید این پروژه از ماه آینده در آتلانتا آغاز می‌شود. ابتدا قرار بود کمپانی «براد گرین پیکچرز» این پروژه را تهیه و تولید کند اما اوایل سال 2018، امتیاز ساخت این فیلم به وارنرها واگذار شد.

لارسن به تازگی در نسخه اقتباسی «قصر شیشه‌ای» به کارگردانی کرتون و در مقابل وودی هرلسن ایفای نقش کرده است. ستاره 28 ساله هالیوود همچنین سال گذشته اولین فیلم بلندش را مقابل دوربین برد و علاوه بر کارگردانی به عنوان بازیگر هم در فیلم خودش ایفای نقش کرد. ساخته لارسن با عنوان «مغازه تک‌شاخ» در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو 2017 روی پرده رفت.

او این روزها خودش را آماده می‌کند تا سال 2019 یکی از مهم‌ترین نقش‌های کارنامه‌اش را در فیلم «کاپیتان مارول» بازی کند. لارسن قرار است در نقش کارو دنورس ابرقهرمان مارول ظاهر شود و در چهارمین فیلم «انتقامجویان» هم این نقش را تکرار خواهد کرد.

اسکار برادران وارنر جیمی فاکس بری لارسن اسکار 2019 برایان استیونسن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین