کد خبر: 24347 A

حواشی عیادت احمدی‌نژاد از بازیگر قدیمی

حواشی عیادت احمدی‌نژاد از بازیگر قدیمی

حسین محب‌اهری گفت: من به عیادت آقای احمدی‌نژاد فارغ از مسائل سیاسی نگاه کردم، فارغ از اینکه با ایشان موافق هستم یا نیستم.

ایران آرت: حسین محب‌اهری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پس از 5 سال درباره حواشی عیادت محمود احمدی‌نژاد از او در روزهای سخت بیماری‌اش صحبت کرد.

به گزارش ایران آرت، محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور اسبق ایران در واپسین روزهای ریاست‌جمهوری‌اش در تیرماه سال 92 به طور سرزده به منزل حسین محب‌اهری رفت و از این بازیگر پیشکسوت عیادت کرد. حضور احمدی‌نژاد در خانه محب‌اهری با حاشیه‌های مختلفی همراه شد که محب‌اهری در گفت‌وگویی تازه با خبرآنلاین در این مورد توضیح داد. 

محب‌اهری درباره حاشیه‌های عیادت احمدی‌نژاد از او گفت: من نمی‌توانم به رئیس‌جمهور مملکت بگویم که چرا به خانه من برای عیادت آمدی؟ اگر کسی حرفی را هم می‌زند باید شرایط را بسنجد و بعد اظهارنظر کند، اصلا نه رئیس‌جمهور هر کس دیگر هم ممکن است به عیادت یک مریض برود. من باید با روی باز با چنین کسی برخورد کنم، آن هم وقتی کسی به عنوان رئیس‌جمهور این مملکت آمده.

وی افزود: برای من باعث افتخار است که رئیس‌جمهور به عیادتم آمده است. اما فضای سیاسی را ایجاد کردند که به فضایی که ایشان برای عیادت آمدند چربش داشت. البته خوشحالم در طول این 44 سالی که من کار بازیگری می‌کنم مردم از من شناخت پیدا کردند. من در طول این ‌سال‌ها حتی یک خانه ندارم، ماشین ندارم، در حساب بانکی‌ام پول ندارم، در هیچ باغ و باغچه‌ای هم سهیم نیستم، هیچ کجا هیچ پول و سرمایه‌ای ندارم. این نشان می‌دهد من صادقانه به کارم فکر کردم و نه به هیچ چیز دیگر. درآمدم هم برای زندگی روزمره‌ام کافی است و خدا را شکر می‌کنم.

بازیگر پیشکسوت گفت: من در بده بستان‌های سیاسی هم هیچ‌وقت دخالتی داشتم. من به عیادت آقای احمدی‌نژاد هم فارغ از مسائل سیاسی نگاه کردم، فارغ از اینکه با ایشان موافق هستم یا نیستم، کارش را درست انجام می‌دهد یا نمی‌دهد، اینها بحثش جداست که می‌شود به عنوان یک بازیگر نظر من را درباره آقای احمدی‌نژاد، آقای روحانی یا آقای خاتمی پرسید. من هم نظرات خودم را به عنوان یک بازیگر و فردی از این مملکت بیان می‌کنم.

محب‌اهری ادامه داد: همه افراد به نظر من دچار نقاط قوت و ضعف هستند، همه آدم‌ها تلاش می‌کنند اما گاهی اوقات به نتیجه نمی‌رسند، گاهی اوقات هم مسائلی نمی گذارند به نتیجه برسند. من معتقدم مسائل را تا نوک بینی‌مان نبینیم و با نگاهی وسیع‌تر به موضوعات مختلف بپردازیم و درباره‌شان اظهار عقیده کنیم.

محمود احمدی نژاد حسین محب اهری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین