کد خبر: 24327 A

جنیفر لوپز لیدر زنان بلندپرواز شد

جنیفر لوپز لیدر زنان بلندپرواز شد

ستاره دنیای موسیقی بار دیگر نقش اصلی یک فیلم را به‌عهده گرفت.

ایران آرت: جنیفر لوپز نقش اصلی فیلم جدید آناپورنا پیکچرز با نام "Hustlers" را بازی می‌کند. این فیلم با الهام از مقاله The Hustlers At Scores به قلم جسیکا پرسلر برای مجله نیویورک ساخته می‌شود‌.

داستان فیلم داستان زندگی واقعی رابین هود است و به محرومیت کارمندان سابق کلوب که شرایط Wall Street Clientele را تغییر می‌دهند، می‌پردازد.

به گزارش سینماگیمفا، لوپز لیدر گروهی از زنان بلند پرواز است که سعی دارند به سهم خود برسند. لورن اسکافاریا نویسنده و کارگردان فیلم است و این فیلم نیویورک سیتی در زمان بحران مالی را نشان می‌دهد و زندگی رقصنده‌هایی که متکی به مشتریان وال استریت بودند را به تصویر می‌کشد.

اسکافاریا درباره این فیلم گفته است: این فیلم نگاه احساسی به زنان و مردان، نقش جنسیتی آن‌ها، ارزش‌هایشان، و ارزش‌هایی که در فیلم‌ها، سریال‌ها و همه جا هربار گفته‌ایم، دارد. همیشه به زن‌ها گفته شده ارزش آن‌ها به داشتن چهره متقارن، بدن، زیبایی‌شان است و این فیلم براساس این موارد است. قوانین این کلوب، قوانین دنیا هستند.

وی در ادامه افزود: هیچ بازیگری به اندازه جنیفر لوپز نمی‌توانست این شخصیت خام و متحرک با چنین پیچیدگی، انسانیت و هوشی را بازی کند.

اسکافاریا به همراه ویل فرل و آدام مک‌کی تولید فیلم را برعهده دارد و لوپز تهیه‌کننده اجرایی آن با همراه الین گلداسمیت توماس و الکساندر بروان است.

جنیفر لوپز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین