کد خبر: 24145 A

بازیگر مشهور در نقش ون‌گوگ ظاهر شد / عکس

بازیگر مشهور در نقش ون‌گوگ ظاهر شد / عکس

پنجاه و ششمین جشنواره فیلم نیویورک با نمایش فیلم سینمایی "در دروازه ابدیت" به کارگردانی جولین اشنیبل به پایان می‌رسد.

ایران آرت: درام زندگینامه‌ای «در دروازه ابدیت» آخرین روزهای زندگی پرفراز و نشیب ونسان ون‌گوگ را روایت می‌کند و روز 12 اکتبر نخستین بار در منطقه آمریکای شمالی در جشنواره نیویورک روی پرده می‌رود. ویلم دفو که سال گذشته با «پروژه فلوریدا» نامزد اسکار شده بود، می‌تواند امسال هم با ایفای نقش نقاش نامدار امپرسیونیست بار دیگر در فصل جوایز بدرخشد.

به گزارش همشهری آنلاین، دفو در نقش ون‌گوگ، اسکار آیزاک در نقش پل گوگن، روپرت فرند، امانوئل سیگنر، متیو آمالریک و مدس میکلسن دیگر بازیگران «در دروازه ابدیت» هستند که تقریبا یک ماه پس از رونمایی در نیویورک، در منطقه آمریکای شمالی اکران می‌شود. ضمن اینکه حضور در جشنواره فیلم ونیز بخت‌های آن را برای درخشش در فصل جوایز بیش از گذشته می‌کند.

920x920

اشنیبل که آخرین بار در 2010 روی صندلی کارگردانی «میرال» نشسته بود، پس از عملکرد بسیار ضعیف این فیلم در گیشه و واکنش‌های سرد منتقدان، حدود هفت سال از سینما دوری گزید. فیلمساز 66 ساله آمریکایی پیش‌تر در سال‌های 2000 با «پیش از فرارسیدن شب» و 2007 با «لباس غواصی و پروانه» در اسکار خوش درخشیده بود.

جشنواره فیلم نیویورک امسال میزبان نام‌های بزرگ سینماست؛ این دوره با نمایش «محبوب» یورگوس لانتیموس آغاز می‌شود که درامی تاریخی است و با «رم» به کارگردانی آلفونسو کوارون ادامه می‌یابد؛ روایتی سیاه و سفید درباره روزهای نوجوانی فیلمساز مکزیکی در سرزمین مادری.

ویلم دفو ون گوگ ونسان ون گوگ در دروازه ابدیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین