کد خبر: 24099 A

رکورد فروش امسال سینما شکسته شد

رکورد فروش امسال سینما شکسته شد

«هزارپا» در کمتر از یک ماه رکورد فروش امسال را شکست.

ایران آرت: رضا عطاران همچنان پرفروش است و فیلم «هزارپا» علیرغم انتقاداتی که به آن وارد شده، توانسته رکورد پرفروش‌ترین فیلم امسال سینمای ایران را بزند و احتمالاً بزودی پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران خواهد شد. 

آی سینما نوشت: فیلم سینمایی «هزارپا» که با آغاز اکران خود بسیاری از رکوردهای فروش تاریخ سینمای ایران را شکسته، در هفته گذشته هم بیش از 4 میلیارد تومان فروش کرد و به پرفروش ترین فیلم هفته تبدیل شود. این کمدی همچنین در کمتر از یک ماه به پرفروش‌ترین فیلم امسال تبدیل شد.

هزارپا

جدیدترین ساخته ابوالحسن داودی، با بازی رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، شهره لرستانی، مهران احمدی، نعیمه نظام دوست، امیر مهدی ژوله و... از چهار هفته پیش در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تنها در هفته گذشته 4 میلیارد و 241 میلیون فروش کرد و درآمدش از گیشه به 16 میلیارد و 654 میلیون تومان برسد. این فیلم با عبور از «مصادره» عنوان پرفروش ترین فیلم در سال 97 را به خود اختصاص داد.

خاله قورباغه

فیلم عروسکی «خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی فرشته طائرپور، بعد از پنج هفته اکران یک میلیارد و 386 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته نیز، 406 میلیون تومان درآمد کسب کرده است. نکته جالب آمار فروش این هفته به فروش این فیلم عروسکی باز می‌گردد. این فیلم در هفته‌های آغازین اکران خود به درآمد چشمگیری دست نیافت اما هفته به هفته توانست فروش خود را افزایش دهد تا در پنجمین هفته اکران خود به دومین فیلم پرفروش تبدیل شود.

تگزاس

آخرین ساخته مسعود اطیابی که از بیست و نهم فروردین ماه در سینماهای کشور به روی پرده رفت. این فیلم در هفته گذشته 396 میلیون تومان فروش کرد تا جمع درآمد آن از گیشه به رقم ۱۳ میلیارد و 707 میلیون تومان برسد. در «تگزاس» حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی نقش های اصلی را بازی می کنند.

کاتیوشا

کمدی «کاتیوشا» ساخته علی عطشانی با بازی هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، لیلا اوتادی، میترا حجار، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع و... در اولین هفته اکران خود 372 میلیون تومان فروش کرد تا چهارمین فیلم پرفروش هفته نام گیرد.

دارکوب

فیلم بهروز شعیبی برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و مکمل مرد را برای سارا بهرامی و جمشید هاشم پور به ارمغان آورد. این فیلم پس از پنج هفته اکران تاکنون یک میلیارد و 464 میلیون تومان فروش کرد و در هفت روز گذشته نیز، 218 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

دشمن زن

کمدی «دشمن زن» ساخته کریم امینی با بازی سام درخشانی، الناز حبیبی، بهاره کیان افشار ، بهرنگ علوی و... بعد از 7 هفته، دو میلیارد و 650 میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفته گذشته 216 میلیون تومان درآمد کسب کرد‌.

من دیوانه نیستم

«من دیوانه نیستم» ساخته  علیرضا امینی با بازی مهران احمدی، مجید صالحی، برزو ارجمند، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی و... در اولین هفته نمایش خود 126 میلیون تومان فروش کرد

به وقت خماری

کمدی «به وقت خماری» ساخته محمدحسین لطیفی با بازی هادی کاظمی، مهدی فخیم‌زاده، هنگامه قاضیانی، هومن برق نورد، سیما تیرانداز و... در پنجمین هفته اکران خود 974 میلیون تومان فروش کرد. این فیلم در هفت روز گذشته نیز 100 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

خجالت نکش

اولین ساخته سینمایی رضا مقصودی با بازی احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، علی صالحی و سام درخشانی بعد از سیزده هفته اکران چهار میلیارد و 521 میلیون تومان فروش کرده است. این کمدی در هفته گذشته 53 میلیون تومان فروخت.

رضا عطاران تگزاس دارکوب خاله قورباغه کاتیوشا هزارپا دشمن زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین