کد خبر: 23914 A

بهنوش طباطبایی از بازیگری تا ورزش حرفه‌ای

بهنوش طباطبایی از بازیگری تا ورزش حرفه‌ای

بهنوش طباطبایی گفت: بازیگر حرفه‌ای، ورزش را هم به طور حرفه‌ای دنبال می‌کند.

ایران آرت: بهنوش طباطبایی حدود دوسالی می‌شود که به شکل جدی ورزش می‌کند و ساعت مشخصی از وقت روزانه‌‌اش را به ورزش و تمرین‌های فشرده‌ اختصاص می دهد.

به گزارش ایران آرت، این بازیگر به تازگی گفت‌وگویی با همشهری جوان داشته که بخش‌هایی از آن را در ادامه می خوانید:

** سلبریتی شدن یعنی محبوب دل‌ها بودن و تاثیرگذار بودن در میان مردم. این تاثیرگذار بودن بسیار اهمیت دارد، چرا که هرکسی که مشهور باشد الزاما محبوب و تاثیرگذار نیست. برای همین محبوب بودن حاصل صداقت، پشتکار و مهم‌تر از همه مردمداری است در هر زمینه‌ای، چه سیاست و اقتصاد، چه علم و فرهنگ و چه سینما و موسیقی و ورزش و برای این‌که بتوانی در دل مردم جا داشته باشی باید فقط با عشق و صداقت به کارت به صورت حرفه ‌ای بپردازی و این اصلا سخت نیست فقط همت والا می‌خواهد.

** یک بازیگر حرفه‌ ای لازم است که به این شکل حرفه‌ای ورزش کند. البته همیشه به عنوان یک بازیگر از فرم بدنم مراقبت می ‌کردم و همین طور همیشه برای اجراهای تئاتر، تمرینات بدن و بیان برایم الزامی است اما به شکل حرفه‌‌ای و روتین حدود یک سال و نیم است که زیر نظر مربی آمادگی جسمانی‌‌ام ورزش می ‌کنم و این‌که ورزش برایم جزء برنامه‌های اصلی زندگی شده است.

** داشتن آمادگی جسمانی در ایفای همه نقش‌ها کمک‌کننده است به دلیل آن‌که بازیگر با کارکردن روی بدن خود می ‌تواند به یک فرم بهتر و درست‌تری از فیزیک خود برسد و آن‌وقت دیگر حتی راه رفتن و ایستادنش در قاب دوربین یا روی صحنه درست است.

** با ورزش توانایی و انعطاف‌ پذیری بدن بازیگر بالا می‌ ‌رود و می ‌تواند در نقش‌های متفاوت قالب‌های متفاوتی را به خود بگیرد، مانند آقای وثوقی که ورزشکار حرفه‌ ای بود و با بدنی آماده نقش‌های متفاوتی را ایفا کرده است.

** قطعا هر بازیگری به اندازه حرفه‌ ای بودنش به این مهم می ‌پردازد. بازیگران حرفه‌‌ای ما هم از قدیم تا به امروز برای ورزش اهمیت قائل بودند، مانند محمدعلی فردین، بهروز وثوقی، سعید راد، جمشید‌ هاشم‌پور، گلاب آدینه، مهتاب نصیرپور، بهرام رادان، هدیه تهرانی، امیر جدیدی، پیمان معادی، ویشکا آسایش، پژمان بازغی و... .

بهنوش طباطبایی بهروز وثوقی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین