کد خبر: 23898 A

تلاش ناتالی پورتمن برای رسیدن به عشق سابقش / عکس

تلاش ناتالی پورتمن برای رسیدن به عشق سابقش / عکس

اولین تصویر رسمی فیلم "نقطه آبی کمرنگ" منتشر شد.

ایران آرت: اولین عکس فیلم "نقطه آبی کمرنگ"، ناتالی پورتمن را در لباس سازمان ناسا نشان می‌دهند. 

فیلم "نقطه آبی کمرنگ" براساس یک داستان واقعی ساخته می‌شود. این فیلم داستان کاپیتان لیسا نواک با بازی ناتالی پورتمن را روایت می‌کند که در سال ۲۰۰۷ حدود ۱۴۰۰ کیلومتر از هیوستون به اورلاندو را با یک چاقو و اسلحه برای به‌دست آوردن دوباره عشق سابق خود که ویلیام اوفلین نام داشت، طی کرد و پس از تهدید به گروگان‌گیری و قتل رقیب عشقی خود، دستگیر و سپس توسط ناسا اخراج شد.

1217f216-2869-4aa2-a942-246f569cabd7

زومجی نوشت: این داستان، یکی از بزرگ‌ترین جنجال‌های سازمان ناسا در مورد سلامت روحی و روانی فضانوردان خود در طی یک دهه گذشته بوده است. فیلم "نقطه آبی کمرنگ" اولین فیلمی است که هاولی کاvگردانی آن را بر عهده دارد. فیلمبرداری و تولید این فیلم از ماه گذشته آغاز شده و تا ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) ادامه خواهد داشت.

علاوه بر پورتمن، دن استیونز، زازی بیتز، جان هم و الن برستین، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم "نقطه آبی کمرنگ" حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Vox Lux، فیلم بعدی ناتالی پورتمن است که این فیلم موزیکال قرار است در جشنواره فیلم ونیز امسال نیز نمایش داده شود. فیلم"نقطه آبی کمرنگ" قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ به روی پرده‌های سینما برود.

ناتالی پورتمن نقطه آبی کمرنگ دن استیونز زازی بیتز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین