کد خبر: 23806 A

بتمن به تلویزیون برمی‌گردد

بتمن به تلویزیون برمی‌گردد

بتمن برای ماجراجویی‌های جدیدش به یک دنیای تازه ورود می‌کند.

ایران آرت: کاراکتر بتمن که این روزها یکی از چهره‌های محبوب دنیای سینماست، دوباره به قاب کوچک برمی گردد. این نمایش تازه تلویزیونی را واحد تلویزیونی کمپانی مترو گلدوین مه یر تهیه و پخش می‌کند.

به گزارش جام جم، تولید این مجموعه تازه سالها پس از آن صورت می‌گیرد، که داستان بتمن به صورت یک مجموعه انیمیشنی تلویزیونی تهیه و تولید شد. البته بتمن تازه تلویزیونی تفاوتهایی با بتمن‌های قبلی سینمایی و تلویزیونی دارد.

این مجموعه نه درباره کاراکتر بتمن، که درباره آلفرد پنیورث است. داستان مجموعه تازه، سال‌های اولیه زندگی این کاراکتر محبوب را دنبال خواهد کرد. در داستان مصور بتمن، آلفرد ملازم مهربان و دوست داشتنی بتمن بود که مراقبت از او را به عهده داشت.

به همین دلیل، از مجموعه تازه به عنوان پیش درآمدی بر داستان بتمن اسم می‌برند. نام مجموعه «آلفرد پنیورث» است و در ده اپیزود تهیه می‌شود. شهر گوتام سیتی یکی از لوکیشن‌های مهم داستان مجموعه است و داستان زندگی و گذشته آلفرد، خط اصلی ماجراها را به جلو می‌برد. به این ترتیب، این داستان دوران سربازی آلفرد را به تصویر می‌کشد. این ماجرا مربوط به دورانی قبل از تاسیس کمپانی بزرگ او و آشنایی‌اش با توماس وین پدر میلیاردر بروس وین/ بتمن برمی‌گردد.

سازندگان مجموعه می‌گویند با آلفرد پنیورث، دنیا و ماجراجویی‌های بتمن را وارد یک دنیای تازه و متفاوت می‌کنند. این در حالی است که فیلمنامه این اکشن کمیک استریپی را برونو هلر خالق و تهیه‌کننده مجموعه «گوتام» نوشته است. زمانی برای پخش آلفرد پنیورث تعیین نشده است و تهیه کنندگانش، در حال انتخاب بازیگران آن هستند.

قرار است وظیفه کارگردانی تمام ده اپیزود مجموعه به دست یک فیلمساز سپرده شود. به احتمال زیاد، یکی از فیلمسازان سرشناس عالم سینما برای کارگردانی آن انتخاب خواهد شد. در نسخه‌های سینمایی بتمن، چند بازیگر مختلف در نقش کاراکتر آلفرد ظاهر شدند. در سه گانه تحسین شده بتمنی کریستوفر نولان، سر مایکل کین این نقش را به‌عهده داشت.

شنیده‌ها حکایت از آن می‌کند که مایکل کین با مجموعه بتمنی تازه تلویزیون، به‌عنوان بازیگر مهمان همکاری خواهد داشت.

هالیوود بتمن آلفرد پنیورث
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین