کد خبر: 23775 A

استراحت بازیگر زن پس از ۴۰ سال

استراحت بازیگر زن پس از ۴۰ سال

ستاره سینمای فرانسه پس از ۴۰ سال برای اولین بار در هیچ اثر سینمایی و تلویزیونی حضور ندارد.

ایران آرت: کارول بوکه هنرپیشه زن فرانسوی که ۶۱ ساله شده و از ۱۹۷۷ به بعد دائماً در صحنه فیلم و سینما فعال بوده، سرانجام سال جاری را به عنوان زمان استراحت و بازیابی خود تعیین کرده و هیچ برنامه دقیق و مشخص را هم برای سال ۲۰۱۹ خود اعلام نکرده است. 

به گزارش بانی فیلم، بوکه در سال ۲۰۱۷ هم نه یک فیلم سینمایی بلکه یک سریال تلویزیونی به نام «La Mante» تنها اثر نمایشی و هنری وی بود که توسط شرکت نت فلیکس به نمایش درآمد و نگاهی دقیق تر به ما می گوید او از ۲۰۱۴ به بعد فعالیت های خود را به مدیوم تلویزیون منحصر و محدود کرده است و تنها فیلم بلند سینمایی او طول این مدت کاری به نام «فراهم نشوید» بوده است.

کارول بوکه ظهوری توفانی و موفق در صحنه سینما در اواخر دهه ۱۹۷۰ داشت و حتی در فیلم سال ۱۹۸۱ جیمزباند به نام «فقط به خاطر چشمان تو» نقش اول زن را رو به روی راجر مور فقید بازی کرد و فیلم های او در دهه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ نیز پرتعداد بودند و وی را برخلاف امروز در انظار حفظ کردند.

بوکه مدتها نیز به عنوان مدل و عامل تبلیغی وسایل و کالاهایی مثل عطر و شامپو و قهوه فعالیت کرده و پرونده و رزومه ای طولانی در این زمینه در سطح اروپا دارد.

بازیگر زن سینما کارول بوکه کرول بوکه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین