کد خبر: 23599 A

ارتباط عجیب ستاره "بازی تاج و تخت" با التون جان

ارتباط عجیب ستاره "بازی تاج و تخت" با التون جان

بازیگر "بازی تاج و تخت" مدیر برنامه التون جان می‌شود.

ایران آرت: ریچارد مدن که با ایفای نقش «راب استارک» در سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» به شهرت رسیده، در حال مذاکره است تا به فیلم زندگینامه التون جان بپیوندد. عنوان این پروژه سینمایی «راکت من» است که برگرفته از نام ترانه معروف خواننده انگلیسی در سال 1972 است. مدن نقش «جان رید» مدیر برنامه ستاره موسیقی انگلستان را بازی خواهد کرد.

به نوشته آی سینما، این فیلم زندگینامه‌ای با مشارکت استودیوی پارامونت به عنوان سرمایه‌گذار و پخش‌کننده مقابل دوربین می‌رود و تارون اگرتن بازیگر ولزی فیلم‌های دنباله‌دار «کینگزمن» هم در این پروژه حضور دارد.

همچنین جیمی بل بازیگر انگلیسی برنده جایزه بفتا (برای ایفای نقش اول فیلم «بیلی الیوت») در نقش «برنی تائوپین» ترانه‌سرای انگلیسی و همکاری قدیمی التون جان که ترانه اغلب آهنگ‌های موفق او را سروده، بازی خواهد کرد.

جان رید چهره بانفوذ دنیای موسیقی در دهه‌های 1970 و 1980 بود که در به شهرت رساندن گروه «کویین» در اواسط دهه 1970 نقش بسزایی داشت. او از سال 1970 تا 1998 به عنوان مدیر برنامه التون جان فعالیت داشت.

در طول سال‌های همکاری، این دو نفر دلباخته یکدیگر شدند اما بعد از پنج سال رابطه عاشقانه‌شان به پایان رسید. علت این جدایی لو رفتن نامه‌ای حاوی جزییات افشاگرانه درباره ولخرجی‌های رید بود که در نشریه دیلی میل به چاپ رسید. این نامه از سوی حسابدارهای التون جان در اختیار نشریه انگلیسی قرار گرفته بود. با این حال، همکاری حرفه‌ای این دو نفر تا سال 1998 ادامه یافت.

بازی تاج و تخت التون جان ریچارد مدن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین