کد خبر: 23526 A

واریزی شش میلیاردی ثامن الحجج برای دو سلبریتی

واریزی شش میلیاردی ثامن الحجج برای دو سلبریتی

ایران آرت : روزنامه شرق در گزارشی درباره تخلفات موسسه ثامن الحجج به دو سلبریتی اشاره کرده که بازتاب عجیب غریب داشته و حتی به مصداق یک کلاغ چهل چیزهایی که ننوشته هم شایعه شده! 

برای روشن شدن آنچه شرق نوشته این متن را عینا منتشر می کنیم:

شرق در شماره چهارشنبه خود ذیل تیتر یک :  ردپای برخی سلبریتی‌ها و مسئولان در پرونده ثامن‌الحجج

 

  نوشت: موارد تخلف پرونده مالی ثامن‌الحجج موردهای عجیب دیگری نیز دارد؛

هزینه‌های ‌میلیاردی به نام تبلیغات برای دو مجری تلویزیون. در تاریخ 14/12/91 و 4/7/92،

مؤسسه ثامن‌الحجج دو مبلغ 180 میلیون‌تومانی و 400 میلیون‌تومانی را به حساب «م.م» مجری یک برنامه تلویزیونی واریز می‌کند و عنوانی که روبه‌روی این اعداد در توضیح دلیل وجه ذکر شده، یک کلمه است؛ هدیه.

اما رقم هدیه‌ای که آقای «م.م» به‌عنوان هدیه دریافت کرده، در مقابل تسهیلات دریافتی او از ثامن‌الحجج تقریبا ناچیز است. «م.م» از مؤسسه ثامن‌الحجج یک وام دومیلیارد‌و 900 میلیون‌تومانی دریافت کرده که تنها 800 میلیون تومان آن را بازگردانده است که البته این رقم بازگشتی را از هدیه دریافتی (580 میلیون تومان) کم کنیم، به عدد 220 میلیون تومان می‌رسیم که در واقع از جیب «م.م» خرج شده و در مقابل دومیلیارد‌و 780 میلیون تومان را در حساب خود نگه داشته است.

ثامن‌الحجج به مجری معروف دیگر تلویزیون «ا.ع» هم بی‌توجه نبوده و به حساب او هم سه میلیارد تومان در قالب هزینه تبلیغات واریز کرده است. 

در همین حال احسان علیخانی نخستین سلبریتی بود که به این گزارش واکنش داد که می توانید اینجا بخوانید. 

مجری دیگر هم واکنشی نشان داده است که در نوع خود جالب است:  سایت صبا نوشت: وکیل مهران مدیری اعلام کرد که موکلش به دلیل نشر اکاذیب، نسبت به روزنامه شرق و فیلم آنلاین، اعلام جرم و برای طرح شکایت اقدام کرده است.

دو روز از انتشار این گزارش گذشته است اما بازتاب آن نه تنها تمامی ندارد بلکه هر لحظه به ابعاد آن اضافه می شود. 

 

روزنامه شرق موسسه ثامن الحجج
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین