کد خبر: 23478 A

دورهمی ستاره‌های یک سریال پرطرفدار

دورهمی ستاره‌های یک سریال پرطرفدار

دهمین سالگرد انتشار سریال محبوب "بریکینگ بد" جشن گرفته می‌شود.

ایران آرت: برایان کرانستون و آرون پال به مناسبت دهمین سالگرد تولید سریال پرطرفدار و شاهکار «بریکینگ بد» (Breaking Bad) یک بار دیگر در شکل و ظاهری شخصیت های والتر وایت و جسی پینکمن ظاهر شده و به ماشین کاروانی مخصوصی که سال ها در آن متامفتامین تولید می کردند بازگشته اند.

به گزارش روزیاتو، تمامی بازیگران و سازندگان این سریال قرار است که در مراسم کامیک کان سن دیگو نیز بار دیگر دور هم جمع شده و در مراسمی ویژه دهمین سالگرد انتشار این سریال محبوب را جشن بگیرند. در دورانی که پخش آن ادامه داشت، سریال «بریکینگ بد» یک موفقیت بزرگ و بی سابقه برای شبکه AMC بود.

این سریال جوایز تلویزیونی متعددی را برده و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت و البته طرفداران بسیاری پیدا کرد تا انتها پای سریال ماندند. در این سریال برایان کرانستون نقش یک معلم شیمی مدرسه به نام والتر وایت را بازی می کرد که پس از اطلاع از ابتلا به بیماری سرطان ریه تصمیم به تولید و فروش متامفتامین می گیرد تا بعد از مرگش خانواده او از لحاظ اقتصادی با مشکلی مواجه نشوند. کرانستون برای ایفای این نقش برنده ۲ جایزه گرمی و ۶ جایزه امی شد. همبازی اصلی اش در این سریال،  آرون پال نیز نقش شریک تجاری اش جسی پینکمن را بازی می کرد که او نیز برنده ۳ جایزه امی شد.

سریال «بریکینگ بد» نیز به جای خود در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ جایزه بهترین سریال درام مراسم امی را از آنِ خود کرد. در ویدیویی که در ادامه این مطلب خواهید دید، آرون پال از طرفداران سریال دعوت می کند که برای جشن گرفتن دهمین سالگرد انتشار این سریال در ماشین کاروانی معروف سریال به او و کرانستون پیوسته و با هم به اصطلاح بپزند! البته در اینجا منظور از پختن و آشپزی کردن نه تولید متامفتامین بلکه درست کردن صبحانه است. در این ویدیو، پال طرفداران را به درون ماشین کاروانی دعوت می کند اما با یک سورپرایز مواجه می شود. کرانستون نیز بار دیگر به آن حال و هوای کمدی خود بازگشته و با لباس راحتی انگار که در خانه خود نشسته در ماشین کاروانی انتظار پال را می کشد.

بریکینگ بد برایان کرانستون آرون پال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین