کد خبر: 2347 A

علیدوستی: درباره الی را بیشتر از فروشنده دوست دارم

علیدوستی: درباره الی را بیشتر از فروشنده دوست دارم

اگر چه جایزه بهترین بازیگر مرد کن به شهاب حسینی رسید اما بازی ترانه علیدوستی هم در فیلم فروشنده خیره کننده بود

ایران‌آرت: فروشنده اصغر فرهادی اسکار گرفت و این برای همه ایرانی ها مایه مباهات است؛ به خصوص برای حمید علیدوستی، پدر ترانه علیدوستی که دخترش یکی از بازیگران اصلی فیلم محسوب می شود.

اگر چه جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره کن به شهاب حسینی رسید اما بازی ترانه علیدوستی هم در فیلم فروشنده خیره کننده بود و شاید یکی از دلایلی بود که در نهایت موجب شد فیلم اسکار بگیرد. 
حمید علیدوستی در مورد احساس خود از موفقیت فروشنده می گوید: « مثل همه ایرانی ها از این موفقیت خوشحال شدم. اصغر فرهادی مایه غرور است. اسکار به فیلم فروشنده یک موفقیت ملی است. من دوباره این فیلم را در سینما دیدم. فیلم خوبی است و از اینکه موفق شده اسکار بگیرد به همه اعضای این فیلم تبریک می گویم.»
علیدوستی در پاسخ به این سوال که کدام فیلم اصغر فرهادی را بیشتر دوست دارد از درباره الی نام برد. فیلمی که اگر امروز ساخته می شد به خاطر جهانی شدن اصغر فرهادی بیشتر مورد توجه قرار می گرفت. سوژه ناب این فیلم به همراه بازی های تاثیرگذار بازیگران این فیلم موجب شده است تا خیلی از دنبال کنندگان سینما در مورد درباره الی نظری همچون حمید علیدوستی داشته باشند. 
او در این باره می گوید: «من درباره الی را بیشتر دوست دارم. البته این را هم می گویم دو بار فروشنده را دیدم و فیلم خوبی است. اینکه می گویم درباره الی را بیشتر دوست دارم، علاقه باطنی ام به فیلم است.»
ترانه علیدوستی هم در درباره الی بازی کرده و هم در فیلم فروشنده. بازی او در کدام یک از این فیلم ها جذاب تر بوده؟ حمید علیدوستی در پاسخ به این سوال می گوید: «نمی شود بازی ترانه علیدوستی را این دو تا فیلم با هم قیاس کرد. هر یک در ژانر خاصی است اما آنچه که مسلم است سیر تکامل در بازیگری هم وجود دارد و بازیگر هر چه جلوتر می رود پخته تر می شود.»

 

 

ترانه علیدوستی حمید علیدوستی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین