کد خبر: 23333 A

بازگشت ستاره‌های "ماما میا!" به سینما

بازگشت ستاره‌های "ماما میا!" به سینما

سازندگان دنباله فیلم بسیار موفق «ماما میا!» امیدوارند سینمادوستان پنج روز دیگر برای دیدن «ما دوباره آمدیم» به سالن‌های تاریک هجوم بیاورند.

ایران آرت: «ماما میا! ما دوباره آمدیم» 10 سال پس از نسخه اصلی به سینماها بازمی‌گردد و تقریبا تمام بازیگران اصلی فیلم اول در این پروژه ایفای نقش کرده‌اند؛ از شر گرفته که تنها سه سال از مریل استریپ بزرگ‌تر است و در فیلم نقش مادر او را ایفا می‌کند تا جولی والترز، پیرس برازنان، کالین فیرث، استلن اسکارسگارد، دومینیک کوپر، آماندا سیفرید و کریستین بارانسکی.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، «ماما میا!» سال 2008 با بودجه 52 میلیون دلار به کارگردانی فیلیدا لوید تولید شد و در اکران جهانی بیش از 615 میلیون دلار فروخت تا پرفروش‌ترین موزیکال تاریخ سینما لقب بگیرد. در «ما دوباره آمدیم» الیور پارکر روی صندلی کارگردانی نشسته و بودجه تولید به 70 میلیون دلار افزایش یافته است. با این حال، به نظر می‌رسد ستاره‌های حاضر در داستان بتوانند مردم را برای خریدن بلیت و دیدن فیلم در سینما ترغیب و تشویق کنند.

شر، خواننده و بازیگر 72 ساله آمریکایی همراه با بسیاری از بازیگران «ما دوباره آمدیم» روز شنبه در لندن گرد هم آمدند و یک هفته پیش از اکران فیلم درباره تجربه بازی در آن حرف زدند. او در «ماما میا! 2» با همراهی اندی گارسیا یک ترانه اجرا کرده و البته ستاره فیلم تازه لی‌لی جیمز است؛ بازیگر 28 ساله انگلیسی که نقش جوانی‌های استریپ را ایفا می‌کند. او با تماشای «ماما میا!» و نوع رفتار ستاره هالیوودی در آن توانسته نقش را به بهترین شکل جان ببخشد.

فیلم اول در جزیره اسکوپیلوس در دریای اژه مقابل دوربین رفت و به موفقیتی خیره‌کننده رسید. «ما دوباره آمدیم» در جزیره ویس در کروواسی فیلمبرداری شده و ریچارد کرتیس با تجربه ساختن فیلم‌های موفق «چهار عروسی و یک تشییع جنازه» و «عشق واقعی» در نوشتن فیلمنامه به پارکر کمک کرده است. فیلم 114 دقیقه‌ای «ماما میا! 2» جمعه 20 ژوییه در آمریکای شمالی روی پرده سینماها می‌رود.

مریل استریپ ماما میا! دوباره شروع کنیم ماما میا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین