کد خبر: 23314 A

رد پیشنهاد جوکر توسط بازیگر زن

رد پیشنهاد جوکر توسط بازیگر زن

بهترین بازیگر زن اسکار 2018 از بازی در فیلم "جوکر" سر باز زد.

ایران آرت: وب‌سایت TheWrap اعلام کرد که فرانسیس مک‌ دورمند، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم "سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری" و فیلم "فارگو"، پیشنهاد بازی در فیلم "جوکر" را رد کرده است.

گفته می‌شود که به مک‌دورمند پیشنهاد بازی در نقش مادر جوکر داده شده بود و حال با اینکه او گزینه اصلی برای بازی در این نقش بود، اما برادران وارنر هنوز به دنبال استخدام یک بازیگر بزرگ برای این نقش است. اتفاقات فیلم "جوکر" در اوایل دهه ۸۰ میلادی در شهر گاتهام جریان خواهد داشت و این فیلم شباهتی به دیگر فیلم‌های دی‌سی ) نخواهد داشت.

کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم جوکر بر عهده تاد فیلیپس، کارگردان فیلم The Hangover خواهد بود.

آن‌طور که وب‌سایت زومجی گزارش داده، در حاشیه اپیزود جدید برنامه MovieTalk وب‌سایت کولایدر، جف اسنایدر گفته که از منابعی نزدیک به شرکت برادران وارنر و دی سی کامیکس شنیده است که توماس وین قرار است نقش مهمی را در فیلم جوکر داشته باشد. 

اطلاعات بیشتری از نقش توماس وین در این فیلم منتشر نشده است و مشخص نیست که او چه نقشی را در فیلم خواهد داشت، اما اگر صحنه‌های حضور توماس وین بخش زیادی از فیلمنامه فیلم "جوکر" را تشکیل بدهد، ممکن است فرصتی برای دیدن کودکی بروس نیز در فیلم وجود داشته باشد.

فیلم "جوکر" که قرار است به ریشه و منشا شخصیت جوکر بپردازد، بودجه پایینی خواهد داشت و فیلمبرداری و تولید این فیلم از ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) در شهر نیویوک آغاز می‌شود.

اسکار جوکر اسکار 2018 فرانسیس مکدورمند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین