کد خبر: 23246 A

نامزد اسکار در سرمای زیر ۳۰ درجه

نامزد اسکار در سرمای زیر ۳۰ درجه

ویلم دفو ملقب به مرد هزارچهره چالش سختی در فیلم "توگو" خواهد داشت.

ایران آرت: ویلم دفو که در سال گذشته به‌خاطر بازی در فیلم موفق «پروژه فلوریدا» نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، قرار است در فیلم Togo «توگو» ایفای نقش کند؛ این فیلم مربوط به کمپانی دیزنی است و براساس یک واقعه معروف و حیاتی تاریخی ساخته می‌شود. 

به گزارش سینماگیمفا، کارگردانی فیلم Togo برعهده اریکسون کور است؛ به عنوان یک نمونه در کارنامۀ کارگردانی او، می‌شود به فیلم «شکست‌ناپذیر» با بازی مارک والبرگ در سال ۲۰۰۶ اشاره کرد.

فیلم Togo براساس واقعه تاریخی شکل گرفته است که با نام “۱۹۲۵ رساندن سرم به نوم” شناخته می‌شود. در این واقعه که با نام مسابقه بزرگ بخشش نیز شناخته می‌شود، گروهی از سگ‌های سورتمه مامور شدند تا در شرایط بسیار سخت آب و هوایی، مسافتی حدود ۷۰۰ مایل را طی کنند تا سرم دفع سم ویروس دیفتری را به شهر نوم در آلاسکا برسانند و از انتشار بیماری واگیردار جلوگیری کنند.

بالتو نام سگی است که پس از این ماموریت نجات، توجهات زیادی را به خود جلب کرد و در آن زمان به یک قهرمان تبدیل شد و تحسین همگان را برانگیخت.

اما در حقیقت توگو و صاحبش، یعنی لئونهارد سپالا بودند که خطرناک‌ترین مناطق و بخش‌های این مسیر را طی کردند و با سرمای ۳۰ درجه زیر صفر و تندبادهای شدید مقابله کردند.

دفو در این فیلم نقش سپالا را ایفا می‌کند و قرار است تا رابطۀ دوستی شگفت‌انگیز بین بشریت و سگ‌ها را به تصویر بکشد.

تام فلین نوشتن فیلم‌نامۀ این فیلم را برعهده گرفته است و کیم زوبیک (Kim Zubik) در جایگاه تهیه‌کنندگی این پروژه قرار دارد.

اسکار ویلم دفو اسکار 2018 توگو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین