کد خبر: 23211 A

کمدی‌بازی معروف‌ترین بسکتبالیست جهان

کمدی‌بازی معروف‌ترین بسکتبالیست جهان

لبران جیمز اخیرا فیلمنامه یک فیلم کمدی را به شرکت پارامونت پیکچرز فروخته است و احتمالا او در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد.

ایران آرت: لبران جیمز، ستاره سرشناس دنیای بسکتبال، در حال گسترش فعالیت خود در هالیوود است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، جیمز به‌همراه استیو مالوری، فیلمنامه یک فیلم کمدی را نوشته و به شرکت پارامونت پیکچرز فروخته‌اند. علاوه بر این، گفته می‌شود جیمز مذاکرات و صحبت برای بازی در این فیلم کمدی را نیز آغاز کرده است. حضور جیمز در این فیلم چندان عجیب نیست. او پیش از این در فیلم Trainwreck (فاجعه) نیز با ایمی شومر و بیل هیدر نیز هم‌بازی بوده است و حال به نظر می‌رسد که نقش او در این فیلم کمدی بدون عنوان بسیار بزرگ‌تر و مهم‌تر خواهد بود.

به گزارش زومجی، هنوز هیچ اطلاعاتی از خلاصه داستان یا اتفاقات این فیلم کمدی منتشر نشده است و همچنین جزئیات بیشتر دیگری مثل بازیگران، کارگردان و تاریخ اکران این فیلم نیز در حال حاضر در دسترس نیست. مالوری بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی کمدی که شامل فیلم The Boss (رئیس) و فیلم Superintelligence (سوپرهوش) می‌شود، شناخته شده است که در هر دو فیلم، با ملیسا مک‌کارتی نقش اصلی فیلم را بر عهده دارد. جیمز به‌تازگی با عقد قراردادی به ارزش ۱۵۴ میلیون دلار به تیم لس آنجلس لیکرز پیوسته است. همچنین گفته می‌شود که جیمز قرار است نقش اصلی فیلم Space Jam 2 (هرج و مرج فضایی ۲) را بازی کند.

با این حال، هنوز سرنوشت ساخت دنباله فیلم Space Jam (هرج و مرج فضایی) مشخص نیست و مدت زیادی است که اطلاعات جدیدی از آن منتشر نشده است. در خبری دیگر، تصویر لبران جیمز روی تصویر روی جلد نسخه بیستمین سالگرد بازی NBA 2K19 نقش بسته است. این بازی در تاریخ ۱۱ سپتامبر امسال (۲۰ شهریور) برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

بسکتبال لبرون جیمز لبران جیمز بسکتبالیست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین