کد خبر: 23187 A

مغز متفکر تبهکاران پیدا شد

مغز متفکر تبهکاران پیدا شد

قرار است در یک پروژه سینمایی سرگذشت جوکر و داستان این‌که چطور مبدل به مغز متفکر تبهکاران شهر شد به تصویر کشیده شود.

ایران آرت: استودیو برادران وارنر از نهایی شدن مذاکرات با خواکین فینیکس برای بازی در نقش شخصیت «جوکر» خبر داده است. این پروژه سینمایی که با محوریت سرگذشت شخصیت شرور قصه بتمن مقابل دوربین خواهد رفت، از سپتامبر آینده وارد فاز تولید می‌شود. هزینه‌های تهیه و تولید این فیلم در حدود 55 میلیون دلار برآورد شده است.

به گزارش آی سینما، تاد فیلیپس کارگردان فیلم‌های دنباله‌دار «خماری» برای کارگردانی این پروژه قرارداد بسته و در نگارش فیلمنامه آن نیز مشارکت خواهد داشت.

آخرین بار، جرد لتو نقش جوکر را در فیلم ابرقهرمانی «جوحه انتحاری» بر پرده سینما ایفا کرده بود. بنابه گفته منابع نزدیک به پروژه، این بازیگر برنده اسکار نه تنها در دنباله «جوخه انتحاری» نقش قبلی‌اش را تکرار خواهد کرد، بلکه استودیو برادران وارنر در صدد است فیلم جداگانه‌ای را با محوریت این شخصیت و با بازی لتو تهیه و تولید کند که ارتباطی با فیلم «جوکر» فینکس نخواهد داشت.

اسکات سیلور به عنوان نویسنده همکار به فیلیپس در نگارش فیلمنامه پروژه جدیدش کمک می‌کند. قرار است در این پروژه سینمایی سرگذشت جوکر و داستان این‌که چطور مبدل به مغز متفکر تبهکاران شهر شد به تصویر کشیده شود.

به گفته منابع آگاه، خط داستانی این فیلم در دهه 1980 می‌گذرد و بیش از آن‌که به فضای فیلم‌های کمیک بوکی شبیه باشد، با حال و هوای یک درام جنایی به تصویر کشیده خواهد شد.

جرد لتو برادران وارنر خواکین فینیکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین