کد خبر: 23151 A

پایان "بازی تاج و تخت" پس از 9 سال

پایان "بازی تاج و تخت" پس از 9 سال

فیلمبرداری پرطرفدارترین سریال تاریخ پس از 9 سال به اتمام رسید.

ایران آرت: همه انسان ها می میرند و همه سریال های تلویزیونی نیز روزی به پایان می رسند! اکنون نیز سریال «بازی تاج و تخت» که بدون اغراق بهترین و پرطرفدارترین سریال تمام دوران است بیش از هر زمان دیگری به خط پایان خود نزدیک می شود و گزارش وبسایت طرفداران این سریال با نام «نگهبانان دیوار» (Watchers on the Wall) نیز تایید کرده که فیلم برداری فصل هشتم و پایانی این سریال فراموش نشدنی به پایان رسیده است. این موضوع بدین معناست که فیلم برداری این سریال دیگر برای همیشه به پایان رسیده و بازیگران آن دیگر در نقش های به یاد ماندنی خود در سریال «بازی تاج و تخت» ظاهر نخواهند شد.

به  گزارش روزیاتو، همچنین پایان سریال بدین معناست که عوامل سریال، همانطور که قول داده بودند، باید پایانی حماسی، غیرقابل پیش بینی و راضی کننده از داستان های وستروس را رقم بزنند. فیلم برداری فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت» اواخر ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ آغاز شد و به مدت ۸ ماه و نیم و تا روزهای اخیر ادامه داشت. برای مقایسه این زمان باید بدانید که فصل هفتم سریال که اپیزودهای بیشتری نیز داشت، تنها کمی بیش از ۵ ماه فیلمبرداری داشت و مدت زمان مشابهی نیز برای فیلم برداری اپیزودهای فصل ششم صرف شده بود.

Sean-Bean-Ned-Stark-1x01

عجله در سبک داستان پردازی فصل هفتم و در نظر گرفتن مبحث گذشت زمان در این فصل، بزرگ ترین اشکالی بود که به این فصل وارد شده و در طول پخش سریال «بازی تاج و تخت» هیچگاه اتفاق نیفتاده بود. با این وجود مدت زمان طولانی تر صرف شده برای فصل هشتم سریال نشان می دهد که ظاهراً سازندگان سریال این مسئله را مد نظر قرار داده و سعی کرده اند بهترین نتیجه ممکن را بدست بیاورند.

همه عوامل سریال، فصل هشتم را پرتنش ترین، مرگبارترین و جذاب ترین فصل سریال توصیف کرده اند و دستکم باید منتظر بزرگ ترین سکانس نبرد در این سریال باشیم که فیلم برداری آن ۵۵ شب متوالی به طول انجامیده، مدت زمانی که برای فیلم برداری تنها یک ماجرا در این سریال بی سابقه بوده است.

3053129-game-thrones-seas

اگر چه فیلم برداری فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت» به پایان رسیده است اما مراحل پس از تولید بسیاری نیز باید انجام گیرد زیرا بر صحنه های مبارزه سریال و حضور پررنگ اژدهایان فیلم افزوده شد و این موضوع مراحل پس از تولید را بیش از پیش طولانی می سازد. هنوز تاریخ رسمی برای انتشار اولین اپیزود از فصل هشتم و نهایی این سریال دیدنی و جذاب تعیین نشده است اما به نظر می رسد که بهار سال آینده شاهد پخش فصل نهایی خواهیم بود.

این فصل دارای تنها ۶ اپیزود اما اپیزودهایی طولانی تر از فصول قبل خواهد بود و پس از آن دیگر باید با «بازی تاج و تخت» وداع کنیم هر چند دنباله ها و اسپین آف های زیادی از آن در راه بوده و فیلم برداری اولین اسپین آف نیز به زودی آغاز می شود. 

بازی تاج و تخت جرج آر آر مارتین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین