کد خبر: 23146 A

25 میلیون تومان دستمزد روزانه آقای مجری

25 میلیون تومان دستمزد روزانه آقای مجری

مجری قدیمی تلویزیون گفت ما در تلویزیون ما مجری‌ای داریم که بازیگر است و در یک روز 25 میلیون تومان می‌گیرد.

ایران آرت: سید کاظم احمدزاده از سال 1374 کار اجرای تلویزیونی را از شبکه پنج سیما آغاز کرد. او را بیشتر در اجرای برنامه‌های مذهبی دیده‌ایم و البته برنامه قدیمی و پربیننده "شب شما بخیر". 

به گزارش ایران آرت، این مجری گفت‌وگویی با تسنیم انجام داده که در آن در مورد مجری‌های تلویزیون و دستمزد بالایی که برخی از آنها می‌گیرند صحبت کرده است. در ادامه گزیده‌ای از صحبتهایش را بخوانید.

** اتفاقا تنها جایی که جای خودش خوب نشسته عادل فردوسی پور است. آقای خیابانی، رضا جاودانی، همه در جای خودشان استاد هستند، حالا اگر بخواهید استانداردها را در نظر بگیرید مثلا استانداردهای آقای فردوسی پور و یا هر مجری دیگری را در نظر بگیرید، مجری باید به دوربین نگاه کند، زیرا اجرا قانون دارد. نمی شود که شما هم با مخاطب صحبت کنی و هم با فردی پشت سرت، استاندارد اجرا این است که با مخاطب حرف بزنی با پشت سر چه کار دارید.

** ما داریم راجع به مجری استاندارد صحبت می کنیم. منِ احمدزاده شاید خیلی وقت ها اجرایم استاندارد نباشد یا تند تند حرف بزنم یا کلمات را بخورم. برای همین می گویم فردوسی پور استثناء است. در اجرای فردوسی پور تایم بگیرید در کل پلاتوی ده دقیقه ای یک دقیقه هم مردم را نگاه نمی کند، پس چرا برنامه اش می گیرد؟ چون کار دست کاردان افتاده، چون تک تک سلول های فردوسی پور فوتبال است برای همین برنامه اش می گیرد. 

** من با روال دنیا کاری ندارم، یکی از چهره هایی که من واقعا شیفته او هستم آقای شهاب حسینی است. او قبلا مجری بوده ولی در حرفه ی مجری گری هنوز وارد نشده بود. مجری گری یعنی زندگی کردن. من می گویم اگر بازیگری که در جایگاه بازیگری هم عالی بود به سراغ مجری گری آمد، با تمام ارادتی که به آن ها دارم، باید بگویم که آنان مجری نیستند و تنها نقش مجری را بازی می کنند

** من خودم با برنامه نود بسیار مشکل دارم اما آن را رانت نمی گویم. من می گویم روی اصولش باشد. الان در دنیا طرف سی و پنج سال دارد برنامه اجرا می کند، اما عرضه دارد ستاره و سلبریتی می سازد و از آن استفاده می کند. ما اینجا سلبریتی می سازیم بعد او را ذبح می کنیم. چند ده میلیارد باید خرج کنی تا یک شجاعی مهر دیگر بسازی. چند ده میلیارد تومان باید خرج کنی تا یک محسن روشن پژوه بسازی. چند ده میلیارد تومان باید خرج کنی تا یک حسن سلطانی بسازی. در تمامی عرصه های مختلف این سرمایه سوزی است. 

** ما مجری داریم که بازیگر است و در یک روز 25 میلیون تومان می گیرد و حالا دو تا یا سه تا ضبط می کند. اینکه می گویم معمولی است یعنی تازه سلبریتی آنچنانی هم نیست اما به یک مجری بزرگ چقدر می دهند مجری که برنامه زنده هم اجرا می کند، برنامه زنده هم آن قدر از انسان انرژی می گیرد که وقتی تمام می شود انگار دوتا کامیون آجر خالی کرده ای، برای یک مجری معمولی خیلی بخواهند پول بدهند دویست تومان سیصد تومان نهایتا پانصد تومان است.

 

عادل فردوسی پور شهاب حسینی رامبد جوان جواد خیابانی کاظم احمدزاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین